پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهنمایی و رانندگی-پلیس راهور

ثبت 83 میلیون تخلف رانندگی در سال 97

جانشین فرمانده ناجا از ثبت بیش از ۸۳ میلیون تخلف رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از یک میلیون جرم در کشور ثبت شده که ۹۱ درصد آن مربوط به سرقت بود. سردار ایوب سلیمانی در نشست خبری که برای تشریح عملکرد ناجا در سالجاری برگزار شد، […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

جانشین فرمانده ناجا از ثبت بیش از ۸۳ میلیون تخلف رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از یک میلیون جرم در کشور ثبت شده که ۹۱ درصد آن مربوط به سرقت بود.

سردار ایوب سلیمانی در نشست خبری که برای تشریح عملکرد ناجا در سالجاری برگزار شد، گفت: پلیس راهور از ابتدای امسال تاکنون بیش از 83 میلیون تخلف رانندگی را ثبت کرده که بالغ بر 6 میلیون آن تخلف حادثه‌ساز خواهد بود.

به گفته جانشین فرمانده ناجا، در سال جاری بیش از یک میلیون جرم در کشور ثبت شده که البته 91 درصد آن مربوط به سرقت بوده که انواع سرقت را شامل می‌شود. همچنین بیش از 859 هزار حکم قضایی را اجرایی کرده‌ایم و یک میلیون و 139 هزار متهم و زندانی نیز توسط ناجا بدرقه شده است.

سردار سلیمانی در مورد تمهیدات پلیس برای چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست، اما صیانت از جان مردم و آرامش مزدم نیز برایمان مهم است و اجازه نخواهیم داد که این مساله به خطر بیفتد، در عین حال به نظر می‌رسد که امسال مراسم چهارشنبه‌سوری در مقایسه باسال‌های قبل آرامش برگزار شود.

وی با بیان اینکه شعار نوروزی امسال پلیس “نشاط بهاری، نظم و قانونمداری” است. گفت: امسال برای کاهش تلفات و حوادث رانندگی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و همچنین با توجه به احتمال وقوع سرقت، آمادگی خود را برای مقابله با سرقت در ایام نوروز افزایش داده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا این را هم گفت: امسال پیش‌بینی ما این است که با توجه به وضعیت آب و هوایی و … سفرهای نوروزی در ایام نوروز افزایش پیدا کند که پلیس نیز در این ایام در کنار مردم خواهد بود و هرجا که مردم باشند ما نیز در کنارشون خواهیم بود.

چند نفر در حوادث رانندگی سال 97 جان باختند؟ / افزایش هشت دهم درصدی فوتی ها

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در ایام نوروز خدمات می دهند

اضافه شدن 700 کیلومتر به بزرگراه های کشور ظرف 2 ماه آینده/ ترمیم راه ها پیش از سفرهای نوروزی صورت گیرد

موتورسواران مقصر 63 درصد تصادفات رانندگی

بیش از هزار خودرو پلاک مخدوش توقیف شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی