پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

پژو 2008 نخستین و تنها محصول ۵ ستاره تولید داخل کشورشد

طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به اسفندماه ۹۷، محصول پژو 2008 تولیدی ایران خودرو به عنوان نخستین و تنها خودروی داخلی ۵ ستاره شناخته شد. اختصاص پنج ستاره کیفی با توجه به استانداردهای سخت گیرانه شرکت بازرسی کیفیت به خودروهای تولید داخلی بی سابقه بوده که گروه صنعتی ایران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به اسفندماه ۹۷، محصول پژو 2008 تولیدی ایران خودرو به عنوان نخستین و تنها خودروی داخلی ۵ ستاره شناخته شد.

اختصاص پنج ستاره کیفی با توجه به استانداردهای سخت گیرانه شرکت بازرسی کیفیت به خودروهای تولید داخلی بی سابقه بوده که گروه صنعتی ایران خودرو با اجرای برنامه های بهبود کیفیت در زنجیره تولید خودرو برای نخستین بار موفق به کسب آن شده است.

همچنین در اسفند ماه سال گذشته، محصول هایما S7 نیز که در سایت ایران خودرو خراسان تولید می شود از سه ستاره کیفی به سطح کیفی 4 ستاره ارتقا یافت.

این نتایج و دستاوردها در حالی کسب شده که محدودیت های بین المللی که در ماه های اخیر صنعت خودرو را درتنگنا قرار داده، نتوانسته ایران خودرو را از مسیر اصلی افزایش کیفیت و رضایت مشتریان دور سازد و حتی گام های این خودروساز را استوارتر کرده است.

موفقیت کیفی کسب شده نشان می دهد مقوله کیفیت همچنان سرفصل فعالیت ها و الویت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو و حاصل زحمات و تلاش کارکنان، غیرت و تعصب کارگران خطوط تولید و مدیریت هوشمندانه این مجموعه است.

گفتنی است تمامی محصولات تولیدی در سایت های گروه صنعتی ایران خودرو دست کم دارای دو ستاره کیفیت هستند و هیچ محصول تک ستاره ای در سبد محصولات این گروه صنعتی قرار ندارد.

کیفیت خودروهای تولید داخل چگونه ارزیابی شد؟

کیفیت بسیاری از خودروهای داخلی قابل قبول نیست/ برنامه جامع وزارت صنعت برای رونق تولید و افزایش کیفیت خودرو

ضرورت گسترش توزیع خدمات پس از فروش خودرو

کیفیت خودرو‌های داخلی در بهمن ماه 97 چگونه ارزیابی شد؟

17 خودروی سواری در جمع 4 ستاره ها/ گزارش ارزشیابی کیفیت خودروهای داخلی در دی ماه 97

تحریم مانع تحقق استانداردها نیست/ مهلت خودروسازان برای اعمال استانداردهای 85 گانه پایان یافت

وضعیت کیفیت خودروهای تولید داخل در آذر ماه 97 مشخص شد

ستاره های کیفیت بر دوش خودروهای داخلی / گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (آبان 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی