پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو۷ گزینه ای مناسب پیش پای لوکس سواران

چری تیگو۷ گزینه مناسب لوکس سواران در بازار فعلی به شمار می رود. اولین خودرو لوکس چینی در بازار ایران به ساختار شکنی خود ادامه می دهد. این روزها که واردات خودرو با توجه به شرایط کشور ممنوع شده و خودروهای وارداتی موجود نیز قیمت نجومی پیدا کرده است بازار به طور طبیعی جایگزین های مناسب […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۸

چری تیگو۷ گزینه مناسب لوکس سواران در بازار فعلی به شمار می رود.

اولین خودرو لوکس چینی در بازار ایران به ساختار شکنی خود ادامه می دهد.

این روزها که واردات خودرو با توجه به شرایط کشور ممنوع شده و خودروهای وارداتی موجود نیز قیمت نجومی پیدا کرده است بازار به طور طبیعی جایگزین های مناسب و نزدیک به این خودروها را پیدا خواهد کرد.

در این میان، محصول چری تیگو۷ به عنوان لوکس ترین و اولین خودروی لوکس چینی ساختارشکن در بازار ایران شناخته می شود که در طول یکسال گذشته توانست بازار مناسبی را برای خود بسازد و مشتریان بسیاری را جذب کند.

براساس این گزارش، در شرایطی که قیمت نمونه های وارداتی چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج به بالاتر از 600 میلیون تومان رسیده است، خودروی تیگو7 به لحاظ منطقی دارای ارزش خرید است.

از سوی دیگر شرایط فروش ویژه متنوع این خودرو که همراه با فروش اقساطی متنوع و تحویل فوری در این شرایط بازار که موعد تحویل خودروهای موجود مشخص نیست در کنار خدمات پس از فروش مقبول و فعال در مقایسه با خودروهای وارداتی از چری تیگو 7 یک انتخاب مطلوب و معقول می سازد.

تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو ، اولویت کسب رضایت مشتریان

آغاز شرایط ویژه فروش فوری محصولات مدیران خودرو ویژه بهار 98

جزییات طرح فروش نقدی محصولات چری

دستِ پر X33 در میدان رقابت/ بررسی فنی ام وی ام X33 در شرایط مختلف

2 کفه یک ترازو/ وزن کشی خودروها با قیمت یکسان از پارسال تا امسال (قسمت اول)

پنجمین ستاره/ نگاهی به جک S5 اتوماتیک و مزیت های آن نسبت به رقبا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی