پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عوارضی-عوارض آزادراهی

یک روز تا پرداخت عوارض الکترونیکی آزاد راه ها فرصت باقی است

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در همه آزادراه‌های کشور تا تیرماه امسال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها اظهار کرد: هموطنانی که پیامک عبور از آزادراه را دریافت کرده‌اند، نسبت به پرداخت عوازض اقدام کنند تا مشمول جریمه 30 هزار تومانی نشوند. […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در همه آزادراه‌های کشور تا تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها اظهار کرد: هموطنانی که پیامک عبور از آزادراه را دریافت کرده‌اند، نسبت به پرداخت عوازض اقدام کنند تا مشمول جریمه 30 هزار تومانی نشوند.

وی ادامه داد: هموطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکشن‌های کیپاد، تاپ، اتویار، دیجی پی، پانا و یا از طریق سایت nspay.ir نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض خود اقدام کنند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها با اشاره به فعال بودن سیستم پرداخت عوارض الکترونیک بانک مسکن افزود: ‌اکنون علاوه بر روش‌های فوق، کد دستوری*720*8# نیز فعال شده و بیش از 15 هزار دستگاه خودپرداز بانک‌های ملت، سامان، انصار و شهر به منظور پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در دسترس هموطنان قرار گرفته و با استفاده از شناسه پرداخت در پیامک ارسال شده، قابل پرداخت است.

میرشفیع تصریح کرد: افراد در صورت اعتراض و یا شکایتی نسبت به ثبت نادرست شماره پلاک خودرو یا میزان بدهی، می توانند به شماره 100001531 پیامک ارسال و یا با شماره تلفن 63468531 تماس برقرار کنند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، با معرفی تارنمای aaniro.com‌ به عنوان مرجع به روز اطلاعات عوارض الکترونیک گفت: هموطنان آخرین اطلاعات مرتبط با این موضوع را می‌توانند در این وب سایت دنبال کنند.

تجهیز 10 آزادراه دیگر به سیستم اخذ عوارض الکترونیک

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در همه آزادراه‌های کشور تا تیرماه امسال خبر داد و گفت: به زودی 10 آزادراه دیگر از جمله آزادراه‌های تبریز – زنجان، تبریز – ارومیه، کنارگذر شمالی مشهد، مشهد – باغچه، قزوین- رشت، تهران- پردیس، سلفچگان- ساوه، قم- کاشان، کاشان- اصفهان و بندر شهید رجایی- سیرجان به این سیستم مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/

اخذ عوارض الکترونیکی در تمام آزادراه ها تا تیر ماه ۹۸ اجرایی می شود

پرداخت عوارض آزادراه ها تا تیر ماه الکترونیکی می شود/ 24 فروردین آخرین مهلت پرداخت عوارض مسافران نوروزی

پرداخت عوارض آزادراه ها تا پایان سال الکترونیکی می شود

طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها نیمه دوم سال جاری اجرایی می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی