پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

MG_GS_ام جی_جی اس

ام جی GS گل سر سبد MG

کمپانی موریس گاراژ که با نام ام جی شناخته می شود از 91 سال پیش که در انگلستان پا به عرصه وجود گذاشت، به طراحی و ساخت خودروهای اسپرت مشهور بوده است. این شرکت تاریخچه پرماجرایی را در این مدت پشت سر گذاشته است و از سال 2007 رویکرد نوینی را در پیش گرفت تا […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

کمپانی موریس گاراژ که با نام ام جی شناخته می شود از 91 سال پیش که در انگلستان پا به عرصه وجود گذاشت، به طراحی و ساخت خودروهای اسپرت مشهور بوده است. این شرکت تاریخچه پرماجرایی را در این مدت پشت سر گذاشته است و از سال 2007 رویکرد نوینی را در پیش گرفت تا ترکیبی از قابلیت های اسپرت، امکانات رفاهی و طراحی مدرن با حفظ پیشینه کلاسیک را در خودروهای خود عرضه کند. موفقیت و قهرمانی های ام جی در مسابقات BTCC انگلستان نشانگر ثمربخش بودن رویکرد جدید ام جی است. ام جی با خودروی ام جی 550 وارد بازار ایران شد و به شوالیه شهرت یافت. شوالیه خاطره بسیار خوبی برای ایرانی ها به جا گذاشت که زمینه ساز ورود مدل های دیگر ام جی نظیر MG6، MG350 و MG3 به کشورمان شد.

MG GS شاسی بلند نو ظهور

در سال های اخیر با محبوبیت یافتن خودروهای شاسی بلند و کراس اورهای شهری، ام جی با سنجش دقیق نیاز بازار و بررسی مدل های موجود فرآیند طراحی مدل شاسی بلند خود را آغاز کرد که نتیجه تلاش های این شرکت، مدل MG GS است. خودروی MG GS با حفظ عناصر طراحی کلاسیک ام جی، کاملا مدرن و اسپرت به نظر می رسد. اما این خودرو توانایی اصلی خود را در زمینه قابلیت های حرکتی و هندلینگ به رخ می کشد. موتور 2000 سی سی توربوشارژر با توان 217 اسب بخار و گشتاور خیره کننده 350 نیوتون متر که از دور 2500 در دسترس است در کنار گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نوید شتابی بی نظیر را در این کلاس می دهد. قابلیت 4WD با قفل دیفرانسیل نیز در کنار این توان باعث می شود MG GS در هر نوع جاده و حتی خارج از آن عملکرد موفقی داشته باشد. در کنار قابلیت های فنی، MG GS همانند دیگر مدل های این برند امکانات رفاهی و تجهیزات کاملی را نیز برای این مدل شاسی بلند در نظر گرفته است. همچنین سرنشینان با داشتن 6 ایربگ در 10 نقطه و بسته کاملی از تکنولوژی های ایمنی می توانند از این بابت خیال راحتی داشته باشند. در یک کلام شرکت ام جی سعی کرده است محصول کاملی را تولید نماید که در قابلیت های حرکتی، هندلینگ، ایمنی و راحتی حرف های زیادی برای گفتن دارد.

خودروی شاسی بلند MG GS با گارانتی 5 سال یا 150,000 کیلومتر به زودی از سوی شرکت مدیاموتورز، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران، به بازار عرضه خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت مدیاموتورز به آدرس www.mediamotors.ir   مراجعه فرمایید.

پیش فروش ام جی GS آغاز شد (شهریور 94)

مدیا موتوز از ام جی GS رونمایی کرد. + قیمت

برچسب‌ها : MGMG GSام جیام جی GS

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی