پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس-ایران خودرو

ایران خودرو 40 هزار خودرو در یک ماهه نخست 98 تولید کرد

گروه صنعتی ایران خودرو از 15 فرودین ماه تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری نزدیك به 40 هزار دستگاه خودرو سواری و وانت تولید كرده است و انتظار می رود روند تولید در روزهای آینده بهبود یابد. شتاب متقاضیان برای خرید خودرو، فقط موجب افزایش كاذب بهای خودروها می شود كه این افزایش قیمت […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو از 15 فرودین ماه تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری نزدیك به 40 هزار دستگاه خودرو سواری و وانت تولید كرده است و انتظار می رود روند تولید در روزهای آینده بهبود یابد.

شتاب متقاضیان برای خرید خودرو، فقط موجب افزایش كاذب بهای خودروها می شود كه این افزایش قیمت پس از فروكش كردن تقاضای كاذب بازار، افول خواهدكرد. افرادی كه در روزهای جاری از بازار خرید داشته اند، سودهای بادآورده را نصیب سوداگران بازار خودرو خواهند كرد .

بر مبنای این گزارش، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف بهبود و تنظیم قیمت خودرو در بازار، روزانه نسبت به عرضه خودرو با قیمت تنظیم بازار اقدام می كند.

با توجه به اینكه در شرایط فروش فوری تنظیم بازار، با هركد ملی می توان فقط یك دستگاه خودرو ثبت نام كرد، بنابراین این شرایط برای بسیاری از متقاضیان فراهم است كه خودروی خود را با قیمت مناسب از این گروه صنعتی خریداری كنند.

همچنین قیمت های فعلی بازار كه توسط برخی از سودجویان بازار خودرو به صورت كاذب افزایش یافته است، منعكس كننده نیاز مصرف كنندگان واقعی خودرو نیست.

دراین گزارش آمده است ، گروه صنعتی ایران خودرو در راستای عمل به تعهدات معوق خود نیز برنامه ریزی میان مدتی دارد و در چند ماه آینده تمامی خودروهای ثبت نام شده با موعد 97 تحویل خواهد شد و در یك ماه گذشته نیز بیش از 31 هزار دعوتنامه برای تعهدات معوق صادر شده و خودروهای مشتریان در حال تحویل است.

لزوم داخلی سازی 20 درصدی برای تمام خودروهای خارجی

فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد

پژو 206 را با قیمت 67 میلیون تومان بخرید

فروش فوری ایران خودرو برای 14 اردیبهشت اعلام شد

صنعت قطعه سازی در انتهای مسیر داخلی سازی

افزایش 10 درصدی سهم فروش فوری خودروسازان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی