پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا رحمانی-وزیر صنعت

واقعیت های کشور باید به اطلاع مردم برسد

وزیر صمت گفت: واقعیت‌های کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسئولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت به کارگیری تدابیر لازم برای تأمین […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

وزیر صمت گفت: واقعیت‌های کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسئولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ستاد تنظیم بازار با تاکید بر ضرورت به کارگیری تدابیر لازم برای تأمین نیازهای مردم اظهار کرد: در شرایط فعلی تمام دستگاه‌ها باید تمام وقت فعال باشند؛ چنانکه به معاونین خود دستور دادم اگر نیاز باشد 24 ساعته در وزارتخانه بمانند و برای حل مشکلات و اجرای برنامه‌ها وقت بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمن در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی راه انداخته است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی با وجود آنکه وضعیت اقتصادی و درآمدهای کشور به مراتب بدتر از امروز بود، جنگ روانی علیه کشور وجود نداشت.

رحمانی ادامه داد: دشمن روزانه چندین هزار هشتگ در فضای مجازی در مورد خودرو و سایر کالاهایی که ظرفیت بحران سازی دارند، ایجاد می‌کند تا فضا را به هم بریزد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تدابیر لازم و اطلاع رسانی صحیح، تبلیغات دشمن را بی اثر کرد، گفت: واقعیت‌های کشور باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ چراکه اگر مردم در جریان امور باشند با مسئولان همراهی خواهند کرد و شرایط را درک می‌کنند.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، رحمانی اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی به گونه‌ای فضاسازی می‌کند که گویی مسئولان به مشکلات مردم توجهی ندارند، در حالی که اینگونه نیست و مسئولان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار گرفته‌اند.

وی راه مقابله با تحریم را تسهیل امور و اعتماد به مردم و بخش خصوصی دانست و گفت: در این فضا برخی اعتقاد دارند با تسهیل امور، امکان ظهور بابک زنجانی‌ها بیشتر می‌شود و از این بابت ترس دارند که در این مورد، دستگاه‌های نظارتی باید مراقبت لازم را انجام دهند و با سو استفاده‌کنندگان احتمالی برخورد کنند.

رحمانی افزود: در شرایط فعلی باید از ظرفیت‌هایی همچون بازارچه‌های مرزی و دیگر امکاناتی که در استان‌های مرزی وجود دارد، بهره برد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

خودروسازان در مسیر خصوصی شدن/ وزیر صنعت از واگذاری سهام خودروسازان خبر داد

تذکر یک نماینده مجلس به وزیر صنعت ؛ کمتر شعار درمانی کنید!

بازدید نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو از ستاد پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا

اولتیماتوم وزیر صنعت به 2 خودروساز بزرگ کشور

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی