پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساعت طرح ترافیک و زوج و فرد همان 19 است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه (16 اردیبهشت ماه) همان ساعت 19 است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه (16 اردیبهشت ماه) گفت: […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه (16 اردیبهشت ماه) همان ساعت 19 است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در روز دوشنبه (16 اردیبهشت ماه) گفت: پیش از این با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد تا طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان یک ساعت زودتر به اتمام برسد و زمان پایان آن ساعت 18 اعلام شد.

وی با تاکید بر اینکه این کاهش زمان مربوط به ایام ماه مبارک رمضان است، گفت: با توجه به اینکه امروز به عنوان نخستین روز از ماه رمضان در کشورمان اعلام نشده است، بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد نیز در همان زمان همیشگی خود یعنی ساعت 19 به پایان خواهد رسید و با آغاز ماه مبارک رمضان کاهش یک ساعته زمان اتمام طرح اجرا خواهد شد.

به گفته مهماندار تغییری در ساعت آغاز این دو طرح اعمال نشده و ساعت آغاز آن همان ساعت 6:30 صبح خواهد بود. ضمن اینکه در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل نیز این طرح اجرا نخواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

ساعت اتمام طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه رمضان تغییر کرد

شکست خوردن طرح ترافیک در تمامی حوزه ها / ورود سه و نیم میلیون خودرو به محدوده طرح ترافیک

خبرنگاران از تخفیف 90 درصدی عوارض طرح ترافیک بهره‌مند می شوند

ثبت طرح ترافیک برای آژانس ها و وانت بار ها تمدید شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی