پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت بهران

افزایش قیمت روانکار به علت مشکلات متعدد است

از سال 93 تا کنون تنها با افزایش 9 درصدی قیمت روانکارموافقت شده بود که این موضوع مشکلات متعددی برای تولیدکنندگان بوجود آورده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در راستای اطلاع رسانی شفاف به مشتریان گرانقدر به اطلاع می رساند پیرو پیگیری های انجام شده چندین دقیقه پیش افزایش قیمت مصرف کننده برای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

از سال 93 تا کنون تنها با افزایش 9 درصدی قیمت روانکارموافقت شده بود که این موضوع مشکلات متعددی برای تولیدکنندگان بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در راستای اطلاع رسانی شفاف به مشتریان گرانقدر به اطلاع می رساند پیرو پیگیری های انجام شده چندین دقیقه پیش افزایش قیمت مصرف کننده برای محصولات روانکار دیزلی به میزان 60 درصد و برای محصولات روانکارهای بنزینی به میزان 70 درصد مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار گرفت.

لازم به ذکر است با توجه به افزایش چندین برابری هزینه های تولید، نرخ ارز و نیز نرخ لوب کات مصرفی پالایشگاههای روغن، از سال 93 تا کنون تنها با افزایش 9 درصدی قیمت این محصولات موافقت شده بود و این امر مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان اصلی روانکارها در ایران بوجود آورده، که خود سبب افزایش قیمت بی رویه در سطح مصرف کننده در بازار شده بود. با اعلام این تصمیم امید می رود با کاهش مشکلات در بخش تولید روانکار، کمبود کالادر بازار مرتفع شده و رفتارهای هیجانی در این زمینه کاهش یابد.

در حال حاضر سیاستهای نهایی فروش شرکت نفت بهران در حال تنظیم است که به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی