پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترخیص خودرو

باید دید وضعیت خودرو های وارداتی در چه مرحله ای است

وزیر اقتصاد گفت: باید دید خودروهای دپو شده در گمرک از نظر تعیین منشا ارز و ثبت سفارش در چه مرحله ای هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد درباره خودروهای مانده در گمرک و تصمیمات لازم برای ساماندهی و تعیین و تکلیف آنها، گفت: این موضوع باید از وزارت صنعت، معدن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

وزیر اقتصاد گفت: باید دید خودروهای دپو شده در گمرک از نظر تعیین منشا ارز و ثبت سفارش در چه مرحله ای هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد درباره خودروهای مانده در گمرک و تصمیمات لازم برای ساماندهی و تعیین و تکلیف آنها، گفت: این موضوع باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری شود چراکه گمرک مجری سیاست‌های تجاری است و اگر کالایی ثبت سفارش شده و از پایانه‌ها و بنادر عبور کرده باشد هیچ دلیلی ندارد برای ترخیص آن اقدام نشود بنابراین باید دید این خودروها از نظر تعیین منشا ارز و ثبت سفارش در چه مرحله ای هستند.

همچنین وزیر اقتصاد در پاسخ به اینکه ممکن است رییس جمهور به موضوع تعیین تکلیف خودروهای مانده در گمرک ورود کنند، افزود: دنیا، دنیای ممکن و متحمل است نمی‌توان احتمال آن را صفر کرد.

وی درباره انتشار اخباری مبنی بر احتمال موافقت رئیس جمهور با ترخیص خودروهای در گمرک مانده بدون ثبت سفارش و اینکه وزارت اقتصاد به رئیس جمهور پیشنهاد کرده خودروهایی هم که ثبت سفارش بانکی نشده‌اند، ترخیص شوند، توضیح داد: اطلاعاتی از این موضوع ندارم و این موضوع را نشنیدم.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

موافقت با ترخیص خودرو های ثبت سفارش نشده دور از ذهن نیست

انجام مراحل ترخیص خودروهای دپو شده، ادعایی بیش نیست/ قوانین جدید چه تاثیری بر قیمت خودروهای وارداتی می گذارد؟

ترخیص خودروهای وارداتی غیر مجاز از گمرک ممنوع شد

مصوبه ترخیص خودروهای وارداتی دپو شد ابلاغ شد

اصلاحیه مصوبه وزیران برای ترخیص خودروهای وارداتی ابلاغ شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی