پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

لاستیک تاکسی داران هم مهیا شد

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران گفت: دارندگان انواع تاکسی تهران می توانند با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران جهت دریافت لاستیک با کیفیت تولید روز به قیمت مصوب دولتی ثبت نام کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرادعلی امین وند، مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در ارتباط با توزیع لاستیک برای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران گفت: دارندگان انواع تاکسی تهران می توانند با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران جهت دریافت لاستیک با کیفیت تولید روز به قیمت مصوب دولتی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرادعلی امین وند، مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در ارتباط با توزیع لاستیک برای تاکسیران‌ها اظهار کرد: دارندگان انواع تاکسی تهران می توانند با مراجعه به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران به نشانی http://taxiclub.tehran.ir جهت دریافت لاستیک با کیفیت تولید روز به قیمت مصوب دولتی ثبت نام کنند.

وی افزود: تاکسیرانان می تواند برای این موضوع، تاریخ و نشانی محل دریافت لاستیک را انتخاب کرده و در تاریخ اعلامی با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی ،کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک به نرخ دولتی را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی ادامه داد: ثبت نام رایگان است و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند صرفا بهای مصوب سال ١٣٩٧ را از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت خواهند کرد.

وی بیان کرد: از زمان آغاز توزیع لاستیک دولتی ویژه تاکسیرانان برای اولین بار در کشور توسط سازمان تاکسیرانی تهران، بیش از ٦۰ هزار حلقه لاستیک با کیفیت داخلی در قالب یکی از خدمات باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران توزیع شده است.

گفتنی است؛ تهران دارای حدود ٨۰ هزار دستگاه تاکسی با کاربری ها و خدمات متنوع است و باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران مدتی پیش توسط شهردار تهران برای ارایه خدمات رفاهی و حمایتی تاکسیرانان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ایران خودرو آمادگی نوسازی 10 هزار تاکسی را دارد

60 درصد خطوط تاکسیرانی تهران مجهز به سامانه پرداخت الکترونیک

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ مشروط به نصب برچسب قیمت‌های جدید

ممنوعیت تردد تاکسی های فاقد پلاک تهران در پایتخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی