پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت زامیاد

میزان تولید وانت کشور 38 درصد کاهش یافت

تولید وانت در فروردین ماه سال جاری به 1916 دستگاه رسیده که نسبت به تعداد 3090 دستگاهی مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طبق آمار اعلام شده تولید وانت در فروردین ماه سال جاری به 1916 دستگاه رسیده که نسبت به تعداد 3090 دستگاهی مدت مشابه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

تولید وانت در فروردین ماه سال جاری به 1916 دستگاه رسیده که نسبت به تعداد 3090 دستگاهی مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طبق آمار اعلام شده تولید وانت در فروردین ماه سال جاری به 1916 دستگاه رسیده که نسبت به تعداد 3090 دستگاهی مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد کاهش یافته است.

طبق این آمار تولید وانت در گروه صنعتی ایران‌خودرو 97.3 درصد کاهش یافته و به هشت دستگاه رسیده است. این شرکت در فروردین‌ماه سال 97، 291 دستگاه وانت تولید کرده بوده است.

پس از آن گروه بهمن با تولید 304 دستگاه در فروردین امسال نسبت به 621 دستگاه تولید شده در مدت مشابه سال گذشته، 51 درصد کاهش تولید داشته است.

آمار منتشر شده از سوی انجمن خودروسازان ایران نشان می‌دهد که میزان تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا نیز با کاهش 23.8 درصدی همراه بوده و از 2095 دستگاه در فروردین سال گذشته به 1596 دستگاه رسیده است.

در میان تولیدکنندگان وانت، شرکت سازه‌های خودروی دیار با وجود اینکه فروردین سال گذشته تولید وانتی نداشته است، امسال هشت دستگاه تولید کرده است.

شرکت ارس خودرو دیزل با وجود اینکه در فروردین ماه سال گذشته 83 دستگاه تولید وانت داشته؛ فروردین امسال محصولی در این زمینه تولید نکرده و شاهد کاهش تولید 100 درصدی بوده است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

 

جدیدترین آمار از تولید انواع خودرو / کاهش 37 درصدی تولید وانت

شرکت زامیاد مقصد خط تولید وانت پیکاپ ریچ می شود

افتتاح خط تولید وانت آریسان در عراق

تسلا بزودی به تولید وانت خواهد پرداخت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی