پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارک خودرو در خیابان های تهران

دو سوم حجم خیابان‌های تهران به پارکینگ تبدیل شده است.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ،گفت: عملاً دو سوم حجم خیابان‌های تهران به پارکینگ تبدیل شده است. این میزان از تراکم خودرو آزار دهنده است. به نقل از مهر، غلامرضا انصاری با بیان این که  علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی، باید نسبت به احداث پارکینگ‌های زیر سطحی و […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ،گفت: عملاً دو سوم حجم خیابان‌های تهران به پارکینگ تبدیل شده است. این میزان از تراکم خودرو آزار دهنده است.

    به نقل از مهر، غلامرضا انصاری با بیان این که  علاوه بر توسعه حمل و نقل عمومی، باید نسبت به احداث پارکینگ‌های زیر سطحی و انتقال خدمات خودرویی همچون پمپ بنزین، اتو سرویس، کارواش، خدمات فنی و مشاغلی که با خودرو سر و کار دارند، به زیر زمین اقدام کنیم گفت : تراکم خودروها در معابر شهری تهران آزار دهنده است و عملاً دو سوم حجم خیابان‌های این کلان­شهر به پارکینگ خودروها تبدیل شده‌اند.

    انصاری با بیان این که توسعه زیرساخت‌های شهری، می‌تواند نارسایی‌هایی همچون تراکم ترافیک و ‌آلودگی هوا را کنترل نموده و کاهش دهد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با ایجاد کمربند سبز در اطراف تهران، راه پیوستن نقاط جمعیتی اطراف تهران به حریم شهر و توسعه تهران به نقاط پیرامونی شهر را محدود کنیم.

    این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر این که تهران، علاوه بر مشکلاتی همچون تراکم ترافیک و آلودگی هوا با معضلات دیگری نیز روبه‌روست، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات تهران، می‌توان کمبود آب و وجود گسل‌های فعال را نام برد.

    جریمه کاروان های عروسی

    طرح جریمه برای بدحجابی سرنشینان در دست بررسی

    افزایش هزینه حمل به پارکینگ و توقف در پارکینگ پلیس

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی