پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بورگوارد

تولدی دیگر از بورگوارد

بورگوارد یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی بوده است که در سال 1929 توسط کارل بورگوارد تاسیس شد که در دوران خود اقدام به تولید انواع و اقسام اتومبیل و کامیون می‌کرد،اما در سال 1963 میلادی با روی کار آمدن و قوی شدن دیگر شرکت‌های خودروسازی آلمانی، بورگوارد به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد. اما در […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۴

بورگوارد یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی بوده است که در سال 1929 توسط کارل بورگوارد تاسیس شد که در دوران خود اقدام به تولید انواع و اقسام اتومبیل و کامیون می‌کرد،اما در سال 1963 میلادی با روی کار آمدن و قوی شدن دیگر شرکت‌های خودروسازی آلمانی، بورگوارد به طور رسمی اعلام ورشکستگی کرد.

اما در نهایت طی این دو سه سال اخیر با معرفی محصول کانسپت ، دوباره اعلام حضور کرد و اکنون نیز با معرفی یک شاسی بلند جدید با نام BX7، جای پای خود را در صنعت خودرو سفت کرده است.

بورگوارد

بورگوارد BX7 را می‌توان تنها ترکیبی از یک شاسی بلند آئودی با بیوک و پورشه دانست چرا که این شرکت سازنده دقیقاً از جلوپنجره محصولات بیوک آمریکا، برای طراحی این محصول استفاده کرده است و در عقب هم به طور گسترده از شاسی بلند آئودی و در یک نگاه هم از شاسی بلند‌های پورشه الگوبرداری کرده است.

اما در هر صورت برای یک شرکت تازه احیا شده‌ای مثل بورگوارد، این یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آید.

بورگوارد

در زیر کاپوت بورگوارد از دو گروه موتور بنزینی و محرک پلاگین هیبریدی استفاده خواهد شد که تنها موتور بنزینی آن با حجم 2 لیتری خود می‌تواند حداکثر قدرتی 224 اسب بخاری و موتور محرک پلاگین هیبریدی نیز با ترکیب قدرت خود، می‌تواند حداکثر قدرتی 401 اسب بخاری تولید کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی