پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

برگزاری نشست برای قطعه سازان خودرو توسط سایپا

مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه جاری، گروه سایپا در نشستی مشترک، میزبان تولیدکنندگان و قطعه سازان خودرو خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی پازوکی مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا گفت: 350 مدل قطعه خودرو در سایپا موجود داریم […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۸

مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا گفت: در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه جاری، گروه سایپا در نشستی مشترک، میزبان تولیدکنندگان و قطعه سازان خودرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی پازوکی مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا گفت: 350 مدل قطعه خودرو در سایپا موجود داریم که هم اکنون از خارج کشور تامین می شود.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا آمادگی دارد با شرکت‌های دانش بنیان یا قطعه سازانی که قادر به تولید این قطعات باشند، همکاری را آغاز و تولیدات آن‌ها را خریداری کند.

مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا، اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان که ذیل معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری تعریف شده اند، از مکانیزم‌های حمایتی مناسبی همچون اعتبارات صندوق توسعه ملی برخوردارند ضمن اینکه گروه خودروسازی سایپا هم راهکار‌هایی را به صورت اختصاصی برای حمایت از این دست قطعه سازان تعریف کرده است.

پازوکی به وجود زنجیره قوی تامین قطعات خودرو و آشنایی آنان با شیوه همکاری کردن با خودروسازان در کشور اشاره کرد و گفت: ما بیشتر به دنبال کمک گرفتن از دانشگاهیان، پژوهشکده‌ها و بنیه علمی کشور هستیم و قصد داریم تا تامین نیازمندی‌های خود را به این بخش واگذار کنیم.

وی، تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه داخلی سازی قطعات خودروها، تولید محصولات جدید و کاهش ارزبری در صنعت خودرو را از جمله اهداف در مشارکت با شرکت های دانش بنیان برشمرد و تصریح کرد: صنعتگران، دانشگاهیان و نخبگان می‌توانند هرگونه طرح و پیشنهاد علمی و عملی خود را به دبیرخانه این همایش منعکس کنند و مطمئن باشند که گروه خودروسازی سایپا از تمام طرح‌های عملی و علمی آن‌ها استقبال خواهد کرد.

مدیرعامل مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروی سایپا افزود: علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از طریق تماس با مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا یا مراجعه حضوری به نمایشگاه قطعات بومی نشده مورد نیاز صنعت خودرو و حضور در این نشست مشترک، و همچنین مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات به نشانی www.airicsaipa.com برای خودکفایی صنعت خودرو مشارکت کنند.

به دنبال راه اندازی پویش ملی بومی سازی قطعات صنعت خودرو که با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت پایه گذاری شد، گروه خودروسازی سایپا نیز نمایشگاه دائمی قطعات وارداتی صنعت خودرو را در شرکت سازه گستر سایپا واقع در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ برگزار می کند.

انتهای پیام/

تولید خودرو متناسب با نیاز جانبازان توسط گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا به هدف تولید خود رسید

ارتقاء خدمات پس از فروش اولویت اول گروه خودروسازی سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی