پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورای شهر

بروز تخلف در افزایش نرخ کرایه تاکسی ها

به گفته ی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران شورای شهر حداکثر نرخ کرایه‌های تاکسی را 20 درصد در نظر گرفت ولی متاسفانه خلاف این موضوع برای ما گزارش شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدعلیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه  یکصدوچهل و چهارمین جلسه شورای […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران شورای شهر حداکثر نرخ کرایه‌های تاکسی را 20 درصد در نظر گرفت ولی متاسفانه خلاف این موضوع برای ما گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدعلیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه  یکصدوچهل و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با نرخ کرایه‌های تاکسی تشریح کرد: شورای شهر حداکثر نرخ کرایه‌های تاکسی را 20 درصد در نظر گرفت ولی متاسفانه خلاف این موضوع برای ما گزارش شده است.

وی افزود: اعضای شورا در این زمینه تذکر داده‌اند و اگر جوابی شهرداری نداشته باشند سوال از شهردار  انجام می‌گیرد و اگر مجدد پاسخی نبود در چنین مواردی مساله استیضاح مطرح می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: البته سازمان‌های دیگری مانند سازمان بازرسی کشور هم می‌تواند به این موضوعات ورود کند و با تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد البته امیدواریم مساله به چنین موضوعاتی ختم نشود.

علیخانی گفت: البته شهردار نباید نامه شورا را به معاونتی که تخلف کرده ارجاع دهد و آن را در یک چرخه اداری درگیر سازد چرا که اگر دریافت‌های غیرقانونی انجام گیرد مساله همچون دریافت غیرقانونی ورود شهروندان به محدوده زوج و فرد خواهد شد و نمی‌توانیم پول مردم را پس دهیم.

وی درمورد طرح ترافیک خبرنگاران بیان کرد: امسال کمیته هفت نفره در این زمینه تشکیل شد تا اگر شکایتی بود از طریق آن رسیدگی شود. البته اعضای شورای شهر در اختصاص سهمیه و اجرای آن دخالتی ندارند.

علیخانی گفت: سال قبل اعتراضی در مورد سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران بود که به درستی این اعتراضات مورد رسیدگی قرار نگرفت و لیست رسانه‌ها نیز به درستی و دقت اعلام نشد.

وی اشاره کرد: البته با توجه به محدودیت طرح‌ها طبیعی است که رضایت‌ها کامل کسب نشود و به طورکلی تصمیم‌گیری در این زمینه به صورت جمع‌بندی است و دبیر کمیته بررسی طرح‌ها معاونت حمل و نقل شهرداری است که هنوز فرصت برای اعتراض نیز وجود دارد.

انتهای پیام / منبع: فارس

اجرای طرح رینگ دوم ترافیک از ابتدای تیرماه

طرح اتوبوس هوایی، همچنان رو هوا / احتمالا در دوره بعد این طرح افتتاح می شود

اجرای مصوبه همچنان در گیر و دار / علت انتشار نیافتن نام خبرنگارانی که طرح ترافیک گرفته اند

لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی