پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک-طرح lez

تا زمان ارسال پیامک طرح ترافیک 97 معتبر است

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری، طرح ترافیک ۹۷ خبرنگاران تا زمان ارسال پیامک همچنان معتبر است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری درباره زمان ارسال پیامک‌های طرح ترافیک خبرنگاری به خبرنگاران اظهار […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری، طرح ترافیک ۹۷ خبرنگاران تا زمان ارسال پیامک همچنان معتبر است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری درباره زمان ارسال پیامک‌های طرح ترافیک خبرنگاری به خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام قبلی قرار بود این پیامک‌ها از روز گذشته 12 خرداد ارسال شود، اما با توجه به اختلال در سامانه، ارسال پیامک‌ها از امروز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط از صبح امروز دو پیامک به دو گروه از خبرنگاران ارسال خواهد شد که پیامک نخست برای خبرنگارانی که مشمول طرح ترافیک شده‌اند و پیامک دوم برای آن دسته از خبرنگارانی است که به‌صورت مشروط مشمول طرح ترافیک شده‌اند.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری ادامه داد: خبرنگارانی که دارای طرح ترافیک خبرنگاری 97 هستند همچنان می‌توانند در سطح محدوده طرح ترافیک تا زمانی ارسال پیامک به آنها تردد داشته باشند.

خوانساری در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک خبرنگاری 97 از 18 خرداد باطل خواهد شد، گفت: فعلاً در ارتباط با زمان اتمام ترافیک 97 تصمیم گرفته نشده است و فعلاً تردد بلامانع است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی اعتراض خبرنگاران فاقد طرح ترافیک

طرح ترافیک خبرنگاری تا 15 خرداد تمدید شد

تلاش برای توزیع طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان اردیبهشت ماه

روند نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاری در حال بررسی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی