پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معصوم نجفیان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا

همکاری سایپا با قطعه سازان بهبود و افزایش یافت

به گفته ی مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا در چندماه گذشته با تدبیر مدیریت کنونی گروه سایپا، همکاری با قطعه‌ سازان بهبود یافته و برآوردها، نشان‌دهنده رضایت آنان از نحوه همکاری سایپا است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو معصوم نجفیان مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا بیان کرد: با برنامه مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه مدیریت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا در چندماه گذشته با تدبیر مدیریت کنونی گروه سایپا، همکاری با قطعه‌ سازان بهبود یافته و برآوردها، نشان‌دهنده رضایت آنان از نحوه همکاری سایپا است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

معصوم نجفیان مدیرعامل شرکت سازه‌گستر سایپا بیان کرد: با برنامه مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه مدیریت جریان مواد، اطلاعات و نقدینگی، استراتژی لازم در زمینه همکاری با زنجیره تأمین و قطعه‌سازان تدوین شده و براساس آن، تا پایان سال، مطالبات این شرکت‌ها به‌صورت منظم و عادلانه پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برنامه پرداخت مطالبات قطعه‌سازان با اختصاص 2 هزار میلیارد تومان در سه‌ماهه پایانی سال گذشته به ‌اجرا درآمد که پس از آن، روند روبه‌رشد تولید در سطح گروه سایپا آغاز شد و در سال جدید نیز این شرایط ادامه یافته است.

وی با بیان این‌که در چندماه گذشته با تدبیر مدیریت کنونی گروه سایپا، همکاری با قطعه‌سازان بهبود یافته و برآوردها، نشان‌دهنده رضایت آنان از نحوه همکاری سایپا است، ادامه داد: همکاری مناسب با قطعه‌سازان و تأمین به‌موقع خطوط سایپا، موجب شد سال 98 با ضریب مناسب تولیدی برای این گروه آغاز شود و سایپا بتواند با تخصیص منابع مالی بهینه، تیراژ محصولات خود را افزایش دهد.

انتهای پیام/

خودروسازان با کمبود قطعه مواجه هستند

سایپا رکورد روزانه تولید خودرو را شکست / می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد

جزئیات جدیدترین بخشنامه سایپا / متقاضیان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند

سایپا در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس دست پر به میدان می آید

فروش تسهيلاتی سايپا همچنان ادامه دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی