پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید تیگوان

فولکس واگن ، نسل جدید تیگوان را رونمایی کرد

کمپانی فولکس واگن ، که با عرضه فولکس واگن تیگوان در بازارهای بزرگ جهانی توانسته شایستگی های خود را بر همه اثبات کند ، از نسل جدید تیگوان (Tiguan) با چهره و تجهیزات جدیدی رونمایی کرد. نسل جدید تیگوان  60 میلیمتر از طول و 30 میلیمتر از عرض بزرکتر شده است و حدود 50 کیوگرم […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

کمپانی فولکس واگن ، که با عرضه فولکس واگن تیگوان در بازارهای بزرگ جهانی توانسته شایستگی های خود را بر همه اثبات کند ، از نسل جدید تیگوان (Tiguan) با چهره و تجهیزات جدیدی رونمایی کرد.

نسل جدید تیگوان  60 میلیمتر از طول و 30 میلیمتر از عرض بزرکتر شده است و حدود 50 کیوگرم سبک تر از مدل قبلی می باشد.فاصله بین دو محور تیگوان جدید 77 میلیمتر بیشتر شده و به 2681 میلیمتر رسیده است.تیگوان جدید روی همان پلتفرم معروف MQB پیاده شده و هشت موتور مختلف توربوشارژ دیزلی و بنزینی برای آن در نظر گرفته شده است. تمامی این موتورها استاندارد یورو 6 را کسب کرده اند و 24 درصد بهینه تر از موتورهای قبلی عمل می کنند.

دو مدل از موتورها یعنی TSI و TDI روی این خودرو کار گرفته شده اند که قوی ترین هر مدل به ترتیب 220 و 240 اسب بخار توانایی تولید قدرت دارند. به غیر از مدل های پایه، این خودرو به سیستم چهار چرخ متحرک 4Motion نیز مجهز است.

نسل جدید تیگوان

تجهیزات دیگری همچون رینگ های 19 اینچی (20 اینچی به صورت سفارشی)، صفحه نمایش 5 و یا 8 اینچی، سیستم کنترل افراد پیاده، سیستم ترمز ضد تصادف خودکار، سیستم کنترل بین خطوط و روکش های چرمی بر روی این خودرو نصب شده اند.این نسل جدید تیگوان در ابتدای کار قرار است که به صورت 5 نفره در سال میلادی بعدی و بعد از آن با مدلی متفاوت با فاصله بین دو محور بیشتر و 7 نفره عرضه شود. لازم به ذکر است که این خودرو در مکزیک ساخته خواهد شد.

این خودرو که در مکزیک ساخته می شود ، مدتی است که توسط خودروسازان بم مجوز واردات را گرفته و مدت زیادی از این امر می گذرد اما هنوز عرضه این خودرو آغاز نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی