پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مینی بوس

انعقاد تفاهم نامه تولید 500 دستگاه مینی بوس با سرمایه گذاری بخش خصوصی

به گفته ی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به نیاز حمل و نقل عمومی تفاهم نامه تولید 500 دستگاه مینی بوس داخلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی منعقد شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

به گفته ی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با توجه به نیاز حمل و نقل عمومی تفاهم نامه تولید 500 دستگاه مینی بوس داخلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز عملیات بازسازی 500 دستگاه اتوبوس از محل ردیف اعتبارات شهرداری تهران بیان کرد: در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید از محل عوارض طرح ترافیک خریداری شده که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت می شود.

وی با توجه به خرید 117 دستگاه مینی بوس تولید داخل، از شروع به کار مینی بوس های تحویلی سری اول در خطوط طراحی شده خبر داد و گفت: به دنبال نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی، در این بخش تفاهم نامه تولید 500 دستگاه مینی بوس داخلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی منعقد شده است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ تکمیل طرح و راه اندازی سیستم هوشمند اعلام نام ایستگاه در خطوط تندرو از جمله پروژه هایی است که با بهره برداری از آن، شهروندان تهرانی می توانند از خدمات جدید بهره مند شوند.

پورسیدآقایی همچنین با اشاره به لزوم بهسازی شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی برای افراد کم توان اشاره کرد: از این پس نابینایان می توانند از تابلوهای مسیر با فرمت خط بریل در خطوط تندرو استفاده کنند.

انتهای پیام/

خدمات اتوبوسرانی برابر برنامه زمان بندی انجام می شود

پای مترو به نمایشگاه بین المللی هم باز می شود

چرا آلاینده ازن در هوای تهران طی 2 سال اخیر افزایش یافته است؟

لزوم تکمیل فضاهای پشتیبان خطوط مترو تهران

الزام رانندگان اتوبوس پایتخت به روشن کردن کولر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی