پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا

امیر چراغعلی ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌ گذاری کارکنان گروه سایپا شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور حکمی امیر چراغعلی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا ( سمیکو ) منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی مسیبی، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور شرکت‌های این گروه خودروسازی در آئین معارفه چراغعلی با اشاره به سابقه و تجربیات وی در مسئولیت‌های […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۴ تیر ۱۳۹۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور حکمی امیر چراغعلی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا ( سمیکو ) منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی مسیبی، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور شرکت‌های این گروه خودروسازی در آئین معارفه چراغعلی با اشاره به سابقه و تجربیات وی در مسئولیت‌های قبلی اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا دارد، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر حضور مدیری توانمند، کوشا، جدی و پیگیر برای هدایت آن تاکید داشتند که برهمین اساس به آقای چراغعلی ماموریت داده شد تا هدایت این گروه را به عهده بگیرد.

مسیبی ادامه داد: شرکت سمیکو به دلیل سهامداری و مشارکت کارکنان و پرسنل سایپا جایگاه ویژه‌ای در راهبردهای کلان گروه دارد و بی‌شک با حضور آقای چراغعلی در راس مدیریت آن، شاهد اتفاقات خوبی در آن خواهیم بود.

چراغعلی با مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت، پیش از این در سمت‌هایی نظیر معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا، عضو هیأت‌مدیره شرکت سایپا یدک، معاون اداری و توسعه منابع انسانی مگاموتور و مدیر ارتباطات مگاموتور مشغول فعالیت بوده است.

وی جایگزین محمدرضا حیدری کرد زنگنه شده که تا پیش از این مدیرعاملی شرکت سمیکو را برعهده داشت و اخیرا بازنشسته شده است.

انتهای پیام/

تولید بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در بهار ۹۸ توسط سایپا

روند عرضه خودرو را تا ایجاد آرامش در بازار ادامه می دهیم

با برنامه ریزی درست می توانیم مشکلات صنعت خودرو را رفع کنیم

الگوهای سایپا برای رونق بخشی به تولید به بار نشست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی