پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیر موتورسیکلت

قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت هم اوج گرفت

به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مصطفی صفرخانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت اظهار کرد: لوازم جانبی موتورسیکلت به میزان نیاز در بازار وجود دارد اما با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۸

به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مصطفی صفرخانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت اظهار کرد: لوازم جانبی موتورسیکلت به میزان نیاز در بازار وجود دارد اما با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده و متأسفانه در زمینه واردات، قیمت‌گذاری کالا و بررسی ارز تخصیص داده شده به این محصولات نظارتی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت با بیان این‌که افزایش قیمت لوازم جانبی تأثیر قابل توجهی بر تعمیر موتورسیکلت داشته است، گفت: بازار تعمیرات موتورسیکلت با رکود مواجه است و بسیاری از موتورهای مصرفی نیاز به تعمیرات دارند با این حال در پی افزایش هزینه‌های خانوار و کاهش قدرت خرید، مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی کاهش یافته و اولویت افراد تعمیر وسایل نقلیه موتوری خود نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتحادیه برای تعمیرات موتورسیکلت نرخ دستوری و رسمی اعلام می‌کند، بیان کرد: در سال‌های اخیر نرخ دستوری به واحدها اعلام نشده و نرخ تعمیرات بر پایه شرایط رقابتی از سوی واحدهای صنفی تعیین می‌شود و اتحادیه تنها به شکایت در رابطه با دستمزد و تعمیرات موتورسیکلت رسیدگی می‌کند.

صفرخانی نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ارائه نرخ از سوی این نهاد را غیرمنطقی دانست و گفت: باید نرخ از سوی اتحادیه تعیین، از سوی اتاق اصناف تصویب و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نظارت و پیگیری شود، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت رویه‌ای کاملاً خلاف جهت را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

انتخاب درست بازار/ بررسی فنی موتورسیکلت بنلی TNT15

بیش از نیمی از موتورسیکلت سواران گواهینامه ندارند

ابریشم ایتالیایی/ بررسی اسکوتر بنلی SETA125

از حرف تا واقعیت / قیمت واقعی موتورسیکلت چقدر با صحبت های مسئولان فاصله دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی