پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارس خودرو نسبت به گذشته بهره وری بیشتری دارد

مدیرکل بازرسی وزارت صنعت گفت: از زمان حضور مهندس سلیمانی در گروه سایپا بهره وری و شفافیت عملکرد بیشتر از گذشته شده و این مهم به خصوص در پارس خودرو قابل لمس است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دکتر اکبر صادقی مدیرکل بازرسی وزارت صنعت در بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: از زمان […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۸

مدیرکل بازرسی وزارت صنعت گفت: از زمان حضور مهندس سلیمانی در گروه سایپا بهره وری و شفافیت عملکرد بیشتر از گذشته شده و این مهم به خصوص در پارس خودرو قابل لمس است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دکتر اکبر صادقی مدیرکل بازرسی وزارت صنعت در بازدید از شرکت پارس خودرو گفت: از زمان حضور مهندس سلیمانی در گروه سایپا بهره وری و شفافیت عملکرد بیشتر از گذشته شده و این مهم به خصوص در پارس خودرو قابل لمس است.

وی افزود: حاکمیت و مجموعه نظام نسبت به ادامه تولید ملی بسیار حساسیت دارد و مجموعه وزارت صنعت به دنبال حمایت از صنایع کشور و ایجاد فضا و فرصت برای تولید کنندگان داخلی است. شفاف سازی خودروسازان از تصمیمات و آگاه سازی مردم باید در دستور کار باشد تا یک تعامل ایجاد شود.

صادقی تصریح کرد: البته می دانیم که تلاش زیادی در شرکت پارس خودرو در دوران تحریم صورت گرفته و امروز تعهدات کمتری نسبت به ماه های قبل باقی مانده است. مبارزه با رانت و فرآیند های شفاف سازی از جمله مواردی هستند که در پارس خودرو به وضوح دیده می شود.

این مدیر وزارت صمت افزود: امروز با توجه به بازدیدی که انجام گرفت متوجه شدیم افزایش بهره وری از اولویت های پارس خودرو است و انشالله در آینده نیز جهت ارتقاء هر چه بیشتر این مهم، رویکرد در همکاری با شریکان خارجی تغییر خواهد کرد.

مدیر کل بازرسی وزارت صمت با اشاره به استفاده بهینه از منابع ادامه داد: با حضور آقای مهندس سلیمانی در گروه سایپا، بهینه سازی منابع و فرآیند ها در حوزه های مختلف انجام شده و به همین دلیل بخش زیادی از شکایات مردم کاهش یافته است.زیرا مردم با شفاف سازی شرایط متوجه شدند که احتکار در کار نیست و اینها تبعات تحریم ظالمانه است که باید با همکاری از آن عبور کنیم.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری دغدغه خودکفایی و استفاده از توانمندی های داخلی دارند که خوشبختانه مشخص شد پارس خودرو با فعالیت هایی که در حوزه داخل سازی محصولات انجام داده است، نسبت به این موضوع توجه ویژه دارد.

در خلال این برنامه مهندس ناصر آقا محمدی مدیرعامل شرکت پارس خودرو نیز ضمن ارائه گزارشی از شرایط موجود در حوزه های مختلف چون تولید، کیفیت، منابع و موارد دیگر، بخشی از چالش های این شرکت در مسیر تولید و خودکفایی را بیان کرد و افزود: پارس خودرو با همت کارکنان در تلاش است تا از سختی ها در شرایط تحریم عبور کند و عزم خودکفایی در داخل سازی قطعات را مدتهاست آغاز کرده است.

انتهای پیام/

طرح جایگزینی محصولات برلیانس شرکت سایپا ویژه تیر 98 اعلام شد

وظیفه روابط عمومی جریان سازی و بهبود تصویر سازمان در جامعه است

جزئیات جدیدترین بخشنامه سایپا / متقاضیان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند

مدرن سازی میانه بازار/ مقایسه چری آریزو۵، بسترن B30، برلیانس H330 و جک J4

افزایش سرمایه خودروسازان همزمان با افزایش تولید/ بهار سهام خودرویی ها نزدیک است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی