پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوازم یدکی

لوازم یدکی هم سوار بالن افزایش قیمت شد

به گفته ی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور، در پی افزایش قیمت بی سابقه خودرو، نرخ لوازم یدکی و مصرفی این کالا ها بالا رفته و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرهاد کشانی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور در رابطه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور، در پی افزایش قیمت بی سابقه خودرو، نرخ لوازم یدکی و مصرفی این کالا ها بالا رفته و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرهاد کشانی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور در رابطه با وضعیت بازار رادیاتور و گلگیر خودرو اظهار کرد: بازار خدماتی گلگیر و رادیاتور در ماه‌های گذشته از افزایش قیمت خودرو تأثیر قابل‌توجهی دریافت کرد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به رشد علم و تکنولوژی، ظرفیت دانشگاه‌های کشور و افزایش قیمت محصولات وارداتی، شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی داشته باشند.

وی اشاره کرد: تولیدات داخلی در حوزه رادیاتور و گلگیر قابلیت رقابت با محصولات شرکت‌های به نام جهان را داشته و می‌توانند نیاز بازار را رفع کنند.

کشانی اظهار کرد: در زمینه تولید محصولاتی همچون اگزوز و رادیاتور، نیازی به واردات موارد اولیه وجود ندارد و تنها برخی از واحدهای تولیدی برای ارائه محصولات خاص از مواد اولیه خاص استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور گفت: با توجه به آنکه قیمت خودرو رشد بی‌سابقه‌ای داشته و به‌صورت ناگهانی این افزایش قیمت به ثبت رسیده است، قیمت لوازم جانبی و مصرفی خودرو نیز با رشد قابل توجهی همراه شده است.

وی ادامه داد: رشد قابل توجه قیمت خودرو عاملی شد تا خودرو بیش از گذشته به‌عنوان یک کالای سرمایه‌ای دیده شود و این موضوع در چگونگی نگهداری و تعمیرات ظاهری خود تأثیرگذار بوده به‌طوری‌که درگذشته در رفع عیوب ظاهری، افراد به تعمیر می‌پرداختند اما در حال حاضر تعویض در اولویت قرار دارد.

کشانی بیان کرد: در زمینه تعمیر یا تعویض رادیاتور بنا بر عمر و میزان کارکرد رادیاتور، صاحبان خودرو خرید کالای جدید یا تعمیر کالای گذشته را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

جولان قطعات تقلبی و افزایش چندصد درصدی قیمت لوازم یدکی

قیمت لوازم یدکی سر به فلک کشید! افزایش 300 درصدی برخی قطعات

کاهش واردات لوازم یدکی سبب رونق تولیدات داخلی شده است

قطعه سازی، صنعتی با ظرفیت بالا / کاهش نقدینگی، آفت جان قطعه سازان

65 درصد قطعات محصولات ایران خودرو بومی سازی شده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی