پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

برنامه ایران خودرو برای خروج از شمول ماده۱۴۱ قانون تجارت

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برنامه خروج این شرکت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت و اصلاح ساختار مالی را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس ملکی طهرانی قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شرکت ایران خودرو با استفاده از قانون مصوب 1398 مجلس شورای اسلامی در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۸

قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برنامه خروج این شرکت از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت و اصلاح ساختار مالی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس ملکی طهرانی قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: شرکت ایران خودرو با استفاده از قانون مصوب 1398 مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولید داخلی نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌های خود پس از تایید دستگاه‌های ذی‌ربط و طی مراحل قانونی اقدام و ارزش دارایی‌های خود را به روز خواهدکرد.

وی افزود: منابع جدید مالی حاصل از این تجدیدارزیابی پس از طی مراحل قانونی به حساب افزایش سرمایه شرکت منظور خواهدشد.

به گفته ملکی طهرانی استفاده از ابزار تجدید ارزیابی در شرکت های تابعه گروه ایران خودرو در صورت تصویب هیئت مدیره هر شرکت منجر به اصلاح ساختار مالی آن شرکت‌ها نیز خواهد شد.

ملکی طهرانی در پایان گفت: اصلاح ساختار مالی گروه از طریق تسهیل در دسترسی به منابع مالی جدید بخشی از مشکلات نقدینگی در تامین و تدارک مواد اولیه و افزایش تولید را حل می‌کند که به نوبه خود به افزایش عرضه خودرو و کنترل قیمت های بازار خواهد انجامید.

انتهای پیام/

افراد سودجو در کمین مشتریان امداد خودرو ایران

جامع ترین کالبدشکافی پروژه تولید پژو 301 / بازخوانی یک قصه ناتمام!

آغاز پیش فروش 207 دنده ای و اتومات با سقف پانوراما

قطار طرح تبدیل به ایستگاه ایران خودرو رسید

حضور ساپکو به همراه 30 شرکت قطعه ساز داخلی در نمایشگاه خودرو مشهد (12 تا 15 شهریور)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی