پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی فرسوده

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در انتظار نهایی شدن قیمت خودرو

به گفته ی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزایش قیمت خودرو سبب شد تا روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی متوقف شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص آخرین وضعیت طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: با آغاز مجدد طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از خردادماه سال […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزایش قیمت خودرو سبب شد تا روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی متوقف شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص آخرین وضعیت طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: با آغاز مجدد طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده از خردادماه سال جاری، 134 دستگاه تاکسی نو تحویل متقاضیان شد، اما به دلیل تغییر قیمت خودرو، هم اکنون این طرح متوقف شده است.

وی اشاره کرد: متاسفانه بعد از یکسال با این موضوع مواجهیم که شرکت خودروساز افزایش قیمت خودرو را مطرح کرده است و در جلساتی که برگزار شد نظر خودروساز به افزایش 10 میلیونی قیمت بود که در نهایت افزایش قیمتی که بر روی آن پافشاری شد، حدود 6میلیون تومان است.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اشاره کرد: تا زمان نهایی شدن قیمت خودرو، این طرح متوقف خواهد ماند.

وی با اشاره طرح جایگزینی «خودروهای کارکرده» با «تاکسی‌های فرسوده» گفت: پیشنهادی از جانب مجموعه وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور به دولت داده شده است که خودروهای کارکرده‌ای که کمتر از 3 سال عمر دارند و مشمول شرایط شورای عالی ترافیک شهرهای کشور هستند، در ناوگان مورد استفاده قرار گیرند؛ به طوری که مالکان تاکسی‌های فرسوده به ازای اسقاط تاکسی فرسوده، می‌توانند خودروی کارکرده‌ای را با آن مشخصات رنگ کنند و پلاک آن را به “ت” تغییر دهند و وارد ناوگان تاکسیرانی کنند.

ضامنی بیان کرد: تمام کارهای این طرح در دولت انجام شده و در نوبت ورود به هیات دولت است تا مصوب شود؛ ما نیز منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسی فرسوده / خودروسازان متعهد به تحویل 4 هزار و 500 خودرو شدند

بلاتکلیفی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

چالش نوسازی ناوگان تاکسیرانی و استیصال رانندگان

تحویل خودرو چالش اصلی روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی