پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

hyundai veloster_هیوندای ولستر

فروش نقدی و اعتباری محصولات هیوندای (شهریور 94)

شرکت آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای در ایران فروش نقدی و اعتباری محصولات هیوندای با تحویل 30 و 60 و شرایط اقساطی تا ۳۶ ماه آغاز کرد. بر اساس اعلام آسان موتور، در این طرح سانتافه DM، سوناتا LF، ولستر و i20 به‌صورت محدود عرضه می‌شود. خودروهای این طرح آماده پلاک هستند و تحویل آن‌ها […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

شرکت آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای در ایران فروش نقدی و اعتباری محصولات هیوندای با تحویل 30 و 60 و شرایط اقساطی تا ۳۶ ماه آغاز کرد.

بر اساس اعلام آسان موتور، در این طرح سانتافه DM، سوناتا LF، ولستر و i20 به‌صورت محدود عرضه می‌شود. خودروهای این طرح آماده پلاک هستند و تحویل آن‌ها 30 روزه است و متقاضیان امکان خرید به‌صورت اقساطی با بازپرداخت تا 36ماه را دارند. در این طرح سانتافه DM با قیمت 198 میلیون تومان، سوناتا LF با قیمت 158 میلیون تومان، ولستر با قیمت 109 میلیون تومان و i20 با قیمت 77.3 میلیون تومان عرضه می‌شود. تمامی خودروهای عرضه شده از سوی آسان موتور با گارانتی 5 ساله یا 150هزار کیلومتری عرضه می‌شوند.

شرایط فروش_نقدی_محصولات هیوندایی_آسان موتور_شهریور 94

شرایط فروش نقدی محصولات هیوندای_آسان موتور_شهریور 94

شرایط فروش_اعتباری_محصولات هیوندایی_آسان موتور_شهریور 94

شرایط فروش اعتباری محصولات هیوندای_آسان موتور_شهریور 94

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این شرکت به آدرس assanmotor.com یا نمایندگی‌های فروش آسان موتور مراجعه نمایند.

تعرفه جدید واردات خودرو + جدول قیمت

همکاری ایران خودرو و سایپا برای ساخت یک محصول

فروش اعتباری و استثنایی MVM

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی