پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیونل مسی

ضرب الاجل سه هفته ای آئودی برای کاتالان ها

شرکت خودروسازی آئودی پس از اتمام قراردادش با آبی اناری های اسپانیا ضرب‌الاجل سه هفته‌ای را در اختیار بازیکنان این تیم قرار داده تا خودروهای تبلیغاتی خود را به این شرکت پس بدهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس این قرارداد «لیونل مسی» و دوستانش در نیوکمپ سال گذشته این امکان را داشتند تا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۸

شرکت خودروسازی آئودی پس از اتمام قراردادش با آبی اناری های اسپانیا ضرب‌الاجل سه هفته‌ای را در اختیار بازیکنان این تیم قرار داده تا خودروهای تبلیغاتی خود را به این شرکت پس بدهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس این قرارداد «لیونل مسی» و دوستانش در نیوکمپ سال گذشته این امکان را داشتند تا هر کدام از خودروهای مدل بالا و گران قیمت این شرکت را به دلخواه انتخاب کرده و برای رفت و آمد به تمرینات از آن استفاده کنند.

انتخاب مرد آرژانتینی «آئودی آراس‌6 آوانت» بود که 130 هزار پوند قیمت داشت و «ایوان راکیتیچ» آئودی کیو 7 را با قیمتی معادل 65 هزار پوند انتخاب کرد.

اما پس از اتمام قرارداد آئودی با غول‌های اسپانیا در 30 ژوئن، آنها اقدام به پس گرفتن اتومبیل‌های تبلیغاتی خود کرده و ضرب‌الاجل سه هفته‌ای را در اختیار بازیکنان این تیم قرار دادند.

براساس قرارداد، ستاره‌های بارسا در مراسم رسمی باید تنها از خودروهای این شرکت استفاده می‌کردند و مجاز بودند تا در هر فصل یک خودروی جدید با امکانات و آپشن‌های اضافی انتخاب کنند.

این اقدام شرکت آئودی به همکاری 13 ساله کاتالان‌ها و غول آلمانی تولید خودرو پایان داد.

در میان بازیکنان بارسا، «سرخیو بوسکتس» با انتخاب آئودی مدل «آر8 کوپه وی 10» به ارزش 192 هزار پوند، گرانقیمت ترین خودرو را در اختیار داشت.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟ (بخش اول)

نمایندگی کدام خودروساز کمترین هزینه تعمیرات را دارد؟

ABT قدرت آئودی RS6 را تا 725 اسب بخار افزایش داد

آئودی TT به جمع خودروهای 4 در می پیوندد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی