پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

توقیف خودروی پلاک مخدوشی

افزایش 15 درصدی پلاک مخدوشی ها از زمان آغاز طرح کاهش آلودگی هوا

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ از افزایش 13 تا 15 درصدی پلاک مخدوشی ها از زمان آغاز طرح کاهش آلودگی هوا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: با اجرای محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا رینگ دوم طرح ترافیک که حدود 13 تا […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ از افزایش 13 تا 15 درصدی پلاک مخدوشی ها از زمان آغاز طرح کاهش آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: با اجرای محدوده طرح کنترل آلودگی هوا یا رینگ دوم طرح ترافیک که حدود 13 تا 15 درصد از فضای شهر تهران را در بر می‌گیرد هم تعداد پلاک مخدوشی‌ها و هم پشت شیشه گذاشتن پلاک افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: پلیس در این زمینه بلافاصله برخورد و طرح‌های خود را آغاز کرد و در دو یا سه روز اول اجرای طرح بیش از 600 خودرو که پلاک خود را مخدوش یا آن را پشت شیشه گذاشته بودند توقیف کرد.

رحیمی در خصص اینکه آیا با پلاک مخدوشی‌ها به میزان مناسب برخورد می‌شود، زیرا برخی شهروندان از برخورد نکردن با همه این افراد و متخلفان گلایه دارند، تصریح کرد: شاید در یک نقطه مامور پلیس نباشد، تخلفی صورت گیرد و از چشم ما دور بماند که ما منکر این قضیه نیستیم ولی جاهایی که پلیس رصد می‌کند و به ویژه محورها و محله های اصلی با متخلفان برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین تاکید کرد:‌ از مردم درخواست می‌کنیم قوانین و مقررات را رعایت کنند، البته در طرح‌های که توسط پلیس اجرا می‌شود نگاه پلیس نیز این است که به مردم فشار وارد نشود.

رحیمی در عین حال با دفاع از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی، با بیان اینکه مبحث آلودگی هوا در شهر تهران بسیار موضوع مهمی است اشاره کرد:‌ این امر به همه مردم به‌خصوص کودکان و فرزندانمان آسیب جدی وارد می‌کند.

وی در این راستا ادامه داد: ما نمی‌توانیم بگوییم کلا از خودرو شخصی استفاده نکنیم اما می‌توانیم برای حفظ سلامت روح و روان مردم و برای دور ماندن از ترافیک خسته کننده و آلودگی هوا برخی محدودیت‌ها را به مرحله اجرا درآوریم.

فرمانده انتظامی پایتخت همچنین با بیان اینکه به دنبال افزایش روزهای تردد رایگان شهروندان در محدوده کنترل آلودگی هوا هستیم تصریح کرد:‌ اینک شهروندان پلاک تهران 20 روز در هر فصل امکان تردد رایگان داریم که به دنبال افزایش تعداد این روزها هستیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

نظارت بر ترافیک در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا دقیق تر می شود

طرح ترافیک در روز پنجشنبه 13 تیر ماه اجرا نخواهد شد

طرح کنترل آلودگی هوا تاثیرگذاری بیشتری بر ترافیک شهری خواهد داشت

طرح کنترل آلودگی هوا روزهای پنجشنبه برقرار است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی