مقررات جدید کاهش آلایندگی اروپا موجب دردسر برای گروه خودرو های مینی، شرکت های خودروسازی در بازار های اروپایی شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طی ماههای گذشته مینی خودروها برای شرکتهای خودروسازی به دردسر بدل شدهاند چرا که سوددهی ناچیز آنها به آن معنا است که درصورت هزینه برای کاهش میزان آلایندگی […]
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
طی ماههای گذشته مینی خودروها برای شرکتهای خودروسازی به دردسر بدل شدهاند چرا که سوددهی ناچیز آنها به آن معنا است که درصورت هزینه برای کاهش میزان آلایندگی این محصولات بنابر مقررات جدید کاهش آلایندگی اروپا، به ضرردهی کامل میرسند.
یک سخنگوی فورد در ارتباط با این موضوع گفت که خودروی کا پلاس در سال 2020 میتواند تحت جریمههای هنگفت کاهش آلایندگی قرار بگیرد و همین امر موجب کاهش جذابیت این محصول برای مشتریان در بازار رقابتی کنونی شده است.
در همین راستا، گروه خودروسازی پژو سیتروئن نیز اعلام کرد که تولید مینی خودروهای «کارل» و «آدام» را پایان خواهد داد.
این خودروساز همچنین تصریح کرد که خودروهای «پژو 108 » و «سیتروئن سی 1» پس از نسل کنونی دیگر تولید نخواهند شد.
علاوه بر این موزد فروش کا پلاس در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در 2018 با کاهش 13 درصدی در بازار اروپا مواجه شد.
انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد
دیدگاه خود را بنویسید