پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت خودرو بر مدار کاهش قرار گرفت

به گفته ی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با توجه به ثبات قیمت ها پیش بینی می شود قیمت خودرو طی هفته های پیش رو کاهش یابد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره قیمت خودرو گفت: با توجه به ثبات قیمت‌ها هیچ اتفاق خاصی در […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

به گفته ی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با توجه به ثبات قیمت ها پیش بینی می شود قیمت خودرو طی هفته های پیش رو کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره قیمت خودرو گفت: با توجه به ثبات قیمت‌ها هیچ اتفاق خاصی در بازار نخواهد افتاد و یش بینی می‌شود در هفته‌های آینده، قیمت خودرو روند نزولی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار در در قیمت خودرو نرخ ارز بوده بیان کرد: با افزایش و کاهش قیمت دلار قیمت خودرو نیز با نوساناتی روبه است بطوریکه اگر قیمت دلار کاهش پیدا کند قیمت خودرو نیز قطعا کاهش می یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش مواد پتروشیمی گفت: در واقع یکی دیگر از مشکلات افزایش بی شمار قیمت خودرو تهیه و ساخت قطعات خودرو است که با افزایش قیمت مواد پتروشیمی قیمت خودرو نیز افزایش پیدا می‌کند.

گرمابی یکی دیگر از معظلات افزایش قیمت خودرو را نبود برخی از قطعات دانست و گفت: اگر بزودی مشکلات قطعات اولیه برخی خودرو‌ها برطرف شود بازهم شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار خواهیم بود، ولی با تدابیر انجام شده امیدواریم ظرف هفته و ما‌های آینده شاهد کاهش قیمت خودرو‌ها در بازار باشیم.

قیمت خودرو

انتهای پیام/

شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه 10 مرداد ماه

تکذیب افزایش بهای محصولات ایران خودرو

قيمت هيچ‌ يک از محصولات سايپا افزايش نيافته است

بازگشت قیمت به سایت های آگهی یکی از عوامل افزایش قیمت خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی