پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت هواپیما

فروش بلیت هواپیما گران تر از نرخ حداکثری اعلامی، تخلف است

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: انجمن شرکت های هواپیمایی بازه قیمتی برای مسیرهای پر تردد پروازی تعیین کرده که اگر شرکت بیش از مقدار تعیین شده بلیت به فروش برساند با آن شرکت هواپیمایی برخورد جدی صورت می گیرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو مقصود اسعد سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: انجمن شرکت های هواپیمایی بازه قیمتی برای مسیرهای پر تردد پروازی تعیین کرده که اگر شرکت بیش از مقدار تعیین شده بلیت به فروش برساند با آن شرکت هواپیمایی برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مقصود اسعد سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو در خصوص نرخ بلیت هواپیما در ایام پیک سفر هوایی اظهار کرد: در ایام پیک سفر، انجمن شرکت های هواپیمایی برای مسیرهای پروازی پر تردد بازه قیمتی را مشخص می کند. این شیوه یک نرخ پایه و یک نرخ حداکثری دارد به طور مثال نرخ حداکثری بلیت هواپیما برای مسیر تهران- مشهد – تهران 754 هزار و 600 تومان است.

وی در این راستا اشاره کرد: با توجه به اینکه نرخ پایه و حداکثری اعلام شده، اگر شرکت های هواپیمایی یا دفاتر فروش بلیت دست به گران فروشی بزنند قطعا از طریق دستگاه های نظارتی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: افراد در صورت مشاهده تخلف از سوی شرکت های هواپیمایی و دفاتر فروش بلیت، می توانند با سامانه اعلام شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند و تخلف صورت گرفته را گزارش دهند.

این مقام مسئول صنفی تشریح کرد: با توجه به اینکه برخی از مسیرهای پروازی در طول سال هم، از جذابیت قابل توجهی برای مردم برخوردار است پیشنهاد کردیم تا افراد بتوانند علاوه بر خرید بلیت هواپیما، هتل خود را هم رزرو کنند تا در این صورت هزینه سفرشان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

به گفته ی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی این بسته چارتری سبب می شود تا میزان آشفتگی و التهاب در بازار فروش بلیت کاهش پیدا کند و مردم به آسودگی خاطر دست به خرید بلیت بزنند.

انتهای پیام/

عملیات انتقال زائران خانه خدا، پس از 30 روز به پایان رسید

محدودیت در پرواز یکی از هواپیماهای یک ایرلاین داخلی

اتصال تمام فرودگاه های کشور به مرکز ایمنی و اضطراری

طرح اتوبوس هوایی، همچنان رو هوا / احتمالا در دوره بعد این طرح افتتاح می شود

انصراف از سفرهای نوروزی خسارت سنگینی به ایرلاین ها وارد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی