پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت امداد خودرو ایران

رونمایی از خدمات ویژه امدادخودرو ایران برای ناشنوایان

شرکت امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از خدمت ویژه‌ای برای ارایه امداد به ناشنوایان کشور رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  شرکت امدادخودرو ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم ساخته که از این پس، ثبت درخواست امداد و استفاده از خدمات خودرویی این مجموعه برای […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

شرکت امدادخودرو ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، از خدمت ویژه‌ای برای ارایه امداد به ناشنوایان کشور رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

شرکت امدادخودرو ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، این امکان را فراهم ساخته که از این پس، ثبت درخواست امداد و استفاده از خدمات خودرویی این مجموعه برای ناشنوایان، با استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمندسازی ارایه خدمات، از طریق وب‌سایت رسمی شرکت امدادخودرو ایران، بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی امکان‌پذیر شود.

این اقدام با توجه به آمارهای رسمی منتشرشده از سوی کمیته شنوایی صورت گرفته که نشان می‏دهد بیش از نیم میلیون نفر از هموطنان کم‏شنوا و ناشنوا هستند و با توجه به ساختار شبکه امدادرسانی مبتنی بر تماس‌های تلفنی، پیش از این امکان ارایه خدمات خودرویی به جامعه ناشنوایان کشور وجود نداشته است.

بنابر تمهیدات صورت گرفته، زیرساخت‌های سیستمی مناسب ایجاد شده تا کلیه مراحل درخواست امداد از هنگام ثبت تا اعزام امدادگر به محل، به صورت آنلاین توسط مرکزپاسخگویی رصد و از حسن خدمت‌رسانی امدادگر اطمینان حاصل شود.

هموطنان ناشنوا با مراجعه به وب سایت https://096440.com/ قادر خواهند بود هنگام ثبت درخواست خود گزینه «ناشنوا» را انتخاب کنند تا تمامی مراحل به‏صورت آنلاین و متناسب با شرایط این عزیزان انجام پذیرد.

لازم به ذکر است شرکت امدادخودرو ایران، ارائه این خدمت جدید را به اطلاع انجمن خانواده ناشنوایان ایران و کانون ناشنوایان ایران رسانده و می‌کوشد تمام توان خود را برای عرضه هرچه بهتر خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران‏خودرو به کار گیرد.

انتهای پیام/

مقایسه پژو 2008 و چری تیگو7 / عاقبت نسیه فروشی!

اسب تیز پای ایران خودرو در مسابقات جاده ای روسیه

فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد

ارتقاء اطلاعات جامعه حاصل تعامل صنعت و رسانه

آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو از فردا

ايران خودرو به سامانه اطلاعات مكاني (GIS) پيوست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی