پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

نظارت مديران ايساكو برارائه خدمات به مسافران تعطيلات تابستاني

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد. به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو (ایساکو) همچون سال‌های اخیر، همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی خودروسازان و اعیاد مبارک قربان و غدیر، نظارت ویژه و مستقیم بر نحوه خدمات رسانی را در دستور کار خود قرار داده تا گامی دیگر در جهت اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود شبکه خدمات بردارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیران شركت ايساكو ، در راستای نیل به هدف تكريم و پاسخ‌گویی به مشتريان، چندین سال است که همزمان با ایام تعطیلات نوروز و تابستان، که با موج سنگین سفرهای هموطنان همراه می‌شود، با حضور در جاده‌ها بر فعالیت‌های امدادخودروایران و نمایندگی‌های مجاز (شبکه خدمات پس از فروش) حسن ارائه خدمات را مستقیما مورد پایش قرار می‌دهند.

در این راستا، مدیرعامل شرکت ایساکو در روز جاری (سه‌شنبه ۲۲ مرداد) همراه با جمعی از مدیران ارشد از نزدیک به بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در آذربایجان شرقی پرداخته و با حضور در نمایندگی‌های مجاز شهرهای تبریز و بناب و گفتگوی رو در رو با مشتریان و پرسنل نمایندگی بر نحوه خدمات رسانی نظارت کرد.

سیدرضا حسینی در حاشیه این بازدیدها گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اخیرا بر طبق اعلام شرکت ISQI برای دهمین بار مقام اول را در خدمات پس از فروش به خود اختصاص داده است، اما چیزی که امروز باعث شده که ما شانه‌به‌شانه مشتریان در نمایندگی‌ها حاضر شویم، بررسی واگویه‌های دارندگان محصولات ایران‌خودرو از خدمات دریافتی و اعمال آن در فرآیندها و به تبع آن ارتقاء رضایت آنان با اطلاع از موارد مطروحه در بدنه نمایندگی‌هاست.

وي در این بازدیدها نیز به پرسنل نمایندگی‌ها تاکید کرد، کسب رضایت مشتری خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و برای برآورده شدن رضایت مشتریان، توقع نهایت تلاش را از کارکنان مجموعه‌ها داریم.

در پایان این بازدید موارد و نقطه نظرهای مشتریان و صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها، ثبت و توسط مدیریت عامل با قید فوریت، برای رفع آن‌ها، به ستاد و مدیران مرتبط ارجاع شد.

انتهای پیام/

تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌ خودرو آماده ارائه خدمات رنگ و بدنه

ایساکو برای دهمین سال متوالی در ارائه خدمات پس از فروش اول شد

امدادگلس خدمتی به گستره تهران

کاربران به اپلیکیشن ایساکو رای مثبت دادند

دارندگان آیفون مجدد از اپلیکیشن ایساکو بهره مند می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی