پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آزادراه تهران-پردیس

افزایش 500 تومانی نرخ تردد در آزادراه تهران-پردیس

نرخ تردد در آزادراه تهران-پردیس در راستای اجرای ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری ۵۰۰ تومان افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو سعید غفوری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس اظهار کرد: این افزایش نرخ طی دستورالعمل افزایش نرخ برای عوارضی‌های کل کشور ابلاغ […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۸

نرخ تردد در آزادراه تهران-پردیس در راستای اجرای ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

سعید غفوری مدیرعامل شرکت آزادراه تهران – پردیس اظهار کرد: این افزایش نرخ طی دستورالعمل افزایش نرخ برای عوارضی‌های کل کشور ابلاغ شده است و افزایش نرخ اعلام شده در این آزاد راه از اول شهریور ماه اعمال می‌شود.

مدیرعامل آزاد راه تهران و پردیس با اشاره به مخالفت خود با افزایش نرخ عوارض این آزاد راه خاطر نشان کرد: افزایش نرخ عوارض آزادراه بر اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی و به منظور تسریع در پرداخت بدهی‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای تمامی آزادراه‌های کشور سالیانه اعمال می‌شود که سال گذشته در این آزاد راه افزایش نرخ نداشتیم.

غفوری گفت: افزایش نرخ آزاد راه از اردیبهشت ماه سال ۹۸ به ما ابلاغ شده بود و ما پس از گذشت چند ماه این افزایش را اعمال می‌کنیم.

گفتنی است بر اساس این ابلاغیه از این پس مبلغ پرداختی برای سواری ۵ هزار تومان، وانت ۶ هزارتومان، مینی بوس ۵۵۰۰ تومان، کامیونت ۸۵۰۰ تومان، اتوبوس ۱۰ هزار تومان، کامیون دو محور ۹ هزار تومان، کامیون ۳ محور ۱۱ هزار تومان و تریلی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخذ عوارض الکترونیکی در تمام آزادراه ها تا تیر ماه ۹۸ اجرایی می شود

آیا عوارض آزادراه ها با خدمات جاده ای مطابقت دارد؟

مشت سقف سرعت (( آزادراه کنارگذر جنوبی تهران )) نمونه خروار می شود؟

افزایش نرخ عوارض آزادراه ها پس از ۱۸ ماه/ از ۱۹ آزادراه موجود در کشور، ۳ آزادراه دولتی هستند

پیشرفت فیزیکی آزادراه تهران – شمال در چهار سال اخیر به 95 درصد رسید

تخفیف 30 درصدی برای خودروهایی که بیش از 40 بار از آزادراه عبور می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی