پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

دریافت مبلغ اضافه از مردم در جایگاه های سوخت غیرقانونی است

به گفته ی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حرکت ناشایست برخی از متصدیان در جایگاه های سوخت مبنی بر گرفتن مبالغی به بهانه نداشتن کارت سوخت، غیرقانونی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع تکلیف کارت های سوخت گفت: فلسفه احیا کارت سوخت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۸

به گفته ی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، حرکت ناشایست برخی از متصدیان در جایگاه های سوخت مبنی بر گرفتن مبالغی به بهانه نداشتن کارت سوخت، غیرقانونی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع تکلیف کارت های سوخت گفت: فلسفه احیا کارت سوخت به دلیل صرفه جویی در استفاده بی رویه بنزین و کنترل قاچاق سوخت است که به عنوان یک معضل در اقتصاد کشور تلقی می شود و با حسن تدبیری که کارشناسان وزارت نفت با هماهنگی مجلس انجام دادند، طرح مطالعاتی احیا کارت سوخت صورت گرفت.

وی در واکنش به اقدام برخی از جایگاهداران سوخت که مبالغی را از افراد برای اینکه کارت سوخت ندارند دریافت می کنند بیان کرد: حرکت ناشایست این جایگاهداران نه در حوزه وزارت نفت و نه در حوزه کمیسیون انرژی است و این امر غیرقانونی است که نهادهای نظارتی به ویژه وزارت نفت وارد عمل شده و با متخلفین برخورد قانونی کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون انرژی و کمیته اجرایی سوخت وزارت نفت، باید موضوع دریافت مبلغ از کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت نشده اند بررسی می شود چرا که این امر کاملا غیرقانونی بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از متصدیان در قبال نداشتن کارت سوخت از مردم هزینه دریافت کند به هیچ وجه،قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ منبع: خبرخودرو

دفاتر پست تهران، پنجشنبه و جمعه این هفته فعال است

مردم نگران دریافت سوخت نباشند

کارت های بانکی به کارت سوخت تبدیل می شوند

بازگشت کارت سوخت قطعی شد/ مالکان وسایل نقلیه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی