پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید تیبا

شرایط فروش اقساطی برخی از محصولات سایپا ویژه 11 شهریور اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش نقدی و اقساطی برخی از محصولات خود را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 50 میلیون و 274هزار 607 تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا، شرایط فروش نقدی و اقساطی برخی از محصولات خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 50 میلیون و 274هزار 607 تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

همچنین خودروهای تیبا SX با رینگ فولادی، تیبا SX با رینگ آلومینیومی و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز به ترتیب با مبلغ پیش پرداخت 39 میلیون و428 هزار و 117 تومان، 42 میلیون و428 هزارو117 تومان و 51 میلیون و 928 هزار و 117 تومان فروخته می شود. برای خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.

گفتنی است مبلغ پیش پرداخت برای خودرو سایپا 151 نیز 36 میلیون و 572هزار و 190 تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

شرایط فروش سایپا

انتهای پیام/

طرح تبدیل برخی از خودروهای ایران خودرو اعلام شد

پیشنهاد می کنیم دولت واردات خودرو را با تعرفه های قبلی آزاد کند

«ستاد توسعه و تعمیق ساخت داخل محصولات ایران خودرو» تشکیل شد

طرح فروش تعدادی از محصولات سایپا اعلام شد

شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی