پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دومین طرح کانسپت C-HR تویوتا

معرفی دومین طرح کانسپت C-HR تویوتا در نمایشگاه فرانکفورت

شرکت خودروساز تویوتا ، کار خود را با معرفی دومین طرح کانسپت C-HR در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2015 ، شروع کرد. در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۵، تصویری بهتر از این مدل جدید به نمایش گذاشته است. تویوتا C-HR کانسپت با استفاده از فرم ۴ درب بدنه به جای ۲ درب، یک رنگ‌آمیزی جدید و برخی […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

شرکت خودروساز تویوتا ، کار خود را با معرفی دومین طرح کانسپت C-HR در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2015 ، شروع کرد.

در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۵، تصویری بهتر از این مدل جدید به نمایش گذاشته است. تویوتا C-HR کانسپت با استفاده از فرم ۴ درب بدنه به جای ۲ درب، یک رنگ‌آمیزی جدید و برخی طراحی‌های وحشی و ویژه خودروهایی نمایشگاهی، نسبت به کانسپت اولیه در نمایشگاه اتومبیل پاریس در سال گذشته، فاصله کمتری را تا مرحله تولید نشان می‌دهد.ممکن است در نگاه اول قادر به تشخیص دو در اضافی در عقب نشوید که این موضوع دستگیره‌های درها برمی‌گردد که در ستون سوم بدنه خودرو پنهان شده‌اند.

دومین طرح کانسپت  C-HR تویوتا

اگر طراحی نسخه اولی را به خاطر داشته باشید، متوجه بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوای رادیاتور، تغییر الگوهای داخلی چراغ‌های اصلی پیشانی، تعویض مه شکن‌های چندتایی با چراغ‌های یک تکه نواری شکل، آینه‌هایی واقعی‌تر در قسمت جلویی طرح جدید C-HR و همچنین در عقب نیز متوجه بروزرسانی کامل مجموعه سپر، چراغ‌های اصلی خطر جدید، رینگ‌های اصلی 21 اینچی و درب عقب صندوق جدید آن خواهید شد که به نسبت طراحی قبلی خیلی بهتر شده و بیشتر مورد توجه عموم قرار می‌گیرد.

در مورد مشخصات فنی و موتور این مدل ، تویوتا هنوز اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما اعلام کرده است که از همان سیستم محرک هیبریدی تویوتا پریوس استفاده کرده است و این یعنی اینکه از موتوری درون سوز بنزینی با راندمان حرارتی بیش از 40 درصد و موتورهای الکتریکی تغذیه شده از باتری‌های پیشرفته نسل جدید نیکل متال با ابعادی کوچک‌تر، ولی قدرتمندتر استفاده کرده است.

دومین طرح کانسپت  C-HR تویوتا

تویوتا  C-HR ، کراس‌اوور کوچکی است که با مدل هایی چون نیسان جوک و هوندا HR-V رقابت خواهد کرد. در حال حاضر برای این مدل نامی انتخاب نشده است اما بر پایه ساختار انعطاف‌پذیر تویوتا تولید خواهد شد، در بازار جهانی قرار خواهد گرفت و در بازار امریکا نیز به عنوان یک «سایون» از راه خواهد رسید. گزارش ها حاکی از آن است که این محصول قرار است در بهار آینده ، به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۱۶ عرضه شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی