پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا

شرایط فروش سایپا ویژه 17 شهریور اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اقساطی تعدادی از محصولات خود برای روز یکشنبه مورخ 17 شهریور را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در طرح شرایط فروش نقدی، قیمت خودروتیبا صندوق دار رینگ فولادی 43 میلیون و 443 هزار تومان، تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی 46 میلیون و 443 هزار تومان […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش نقدی و اقساطی تعدادی از محصولات خود برای روز یکشنبه مورخ 17 شهریور را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در طرح شرایط فروش نقدی، قیمت خودروتیبا صندوق دار رینگ فولادی 43 میلیون و 443 هزار تومان، تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی 46 میلیون و 443 هزار تومان تعیین شده است. همچنین برای خودرو ساینا دنده ای رینگ فولادی قیمت 55 میلیون و 943 هزار تومان و خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است زمان تحویل خودرو ها در طرح نقدی 30 روز پس از پذیرش است.

در طرح اعتباری، قیمت خودرو ساینا دنده ای رینگ آلومینیومی 58 میلیون و 943 هزار تومان، تعیین شده است. همچنین برای خرید این خودرو تسهیلات 10 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در سه فقره چک با فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

همچنین خودروهای تیبا صندوق دار رینگ فولادی با قیمت 43 میلیون و 443 هزار تومان و تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی 46 میلیون و 443 هزار تومان و ساینا دنده ای با رینگ فولادی نیز 55 میلیون و 943 هزار تومان فروخته می شوند. برای این خودروها 5 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته می شود.

گفتنی است قیمت خودروسایپا 151 نیز 40 میلیون و 313 هزار تومان تعیین شده است. برای این خودرو نیز 4 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است که طی 3 فقره چک به فواصل 4 ماه از خریداران گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است زمان تحویل خودروها در طرح اعتباری 30 روز پس از پذیرش است.

شرایط فروش سایپا

انتهای پیام/

شرایط فروش سایپا ویژه 12 شهریور ماه اعلام شد

شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا اعلام شد

فروش اعتباری محصولات ایران خودرو از فردا آغاز می شود

شرایط فروش اقساطی جک اس ۳ اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی