پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتورسیکلت توقیفی

ترخیص 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، گفت: 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده ترخیص خواهند شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۸

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، گفت: 2 هزار موتورسیکلت توقیفی تا هفته آینده ترخیص خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با پلیس راهور تهران در حال انجام است و منتظر هستیم تا به جمع‌بندی نهایی برسیم.

این مقام مسئول در این راستا اشاره کرد: پلیس راهور ناجا اخیرا بازدیدهایی از سه سوله محل نگهداری موتورسیکلت‌های توقیفی داشته و به زودی در این راستا برنامه‌ها اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بیان کرد: موتورسیکلت‌های توقیفی در سه سوله شهرداری مربوط به موتورهای سال 87 به بعد بوده و تلاش می‌کنیم تا هفته آینده بیش از 2 هزار موتورسیکلت توقیفی ترخیص شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

با ارائه سند امکان پرداخت جریمه به صورت اقساطی وجود دارد

لزوم بسترسازی برای تولید موتورسیکلت های برقی

زمانی‌که بهترین سمفونی نواخته می‌شود!/ بررسی موتورسیکلت سمفونی از کمپانی SYM

خط تولید هوندا در آرژانتین از این پس فقط موتورسیکلت تولید خواهد کرد

موضوع دریافت گواهینامه موتورسیکلت بانوان غیر قطعی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی