پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس

سایپا دست دلالان را در خرید خودرو کوتاه کرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهيدات سايپا در زمينه فروش فوري، موجب كوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات اين گروه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجواد حسيني‌كيا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعمال تسهيلات بر محصولات، باقي‌ماندن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۸

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تمهيدات سايپا در زمينه فروش فوري، موجب كوتاه شدن دست دلالان از بازار محصولات اين گروه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجواد حسيني‌كيا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعمال تسهيلات بر محصولات، باقي‌ماندن يك‌ ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ ها براي كد ملي و سن خريداران و همچنين رعايت برخي الزامات ديگر در زمينه رعايت موقعيت جغرافيايي، دست دلالان و سودجويان را در بازار محصولات سايپا كوتاه كرد و التهاب بازار خودرو را از بين برد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در این راستا بیان کرد: با تدابیر تيم مديران كنوني سايپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

وی ادامه داد: اعمال تسهیلات 4، 5 و 10 میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بين برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات اين خودروساز شود.

حسینی کیا همچنین اشاره کرد: تمامی اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سايپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر اين خودروساز محسوب مي‌شوند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در پایان توضیح داد: مجلس بايد قوانين مربوط به پرداخت ماليات خريداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگيزه واسطه‌ها براي خريد از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قيمت‌هاي بالاتر از بين برود.

انتهای پیام/

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا اعلام شد

شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه 26 شهریور ماه اعلام شد

شرایط فروش اقساطی سایپا اعلام شد

شرایط فروش سایپا اعلام شد

عوامل سه گانه ای که می تواند باعث رشد سایپا شود

میزان تولید خودروهای دوگانه سوز سقوط کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی