پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو

رنو پارس ساختمان خود را اجاره داد

شرکت رنو پارس، که شرکت مشترک رنو فرانسه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود نه تنها طبق مفاد اساس نامه خود عمل نکرده بلکه در جدیدترین اقدام خود ساختمان خود را اجاره داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت رنو پارس که شرکت مشترک رنو فرانسه و خودروسازان ایرانی به نمایندگی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۸

شرکت رنو پارس، که شرکت مشترک رنو فرانسه و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود نه تنها طبق مفاد اساس نامه خود عمل نکرده بلکه در جدیدترین اقدام خود ساختمان خود را اجاره داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت رنو پارس که شرکت مشترک رنو فرانسه و خودروسازان ایرانی به نمایندگی ایدرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تهران فعالیت داشت، ساختمان سعادت آباد را تخلیه و اجاره داده است.

رنو پارس که قرار بود به عنوان شرکت مشترک طرف ایرانی و فرانسوی شرایط تولید محصولات رنو در ایران را تسهیل کند حالا در زمان تحریم نه تنها هیچ گونه پیگیری‌ای برای ادامه همکاری طرف فرانسوی با شرکت‌های خودروساز ایرانی نداشته بلکه ساختمان خود را هم اجاره داده است.

اکثر طبقات این ساختمان تخلیه و اجاره داده شده و ففط یک طبقه برای تعداد اندکی از کارکنان این شرکت باقی مانده که فقط اخبار و اطلاعات بازار خودروی ایران را رصد کرده و برای مدیران فرانسوی خود ارسال کنند.

رنو پارس بر خلاف اساس نامه خود نه در انتقال دانش فنی به خودروسازان ایرانی مثبت و‌ موفق عمل کرد و نه در تامین قطعات مورد نیاز و حالا شرکتی که وظیفه رسیدگی و تسهیل تولید محصولات رنو در ایران را بر عهده داشته به راحتی ساختمان شرکت خود را کوچک کرده و فعالیت‌های خود را به صفر رسانده است.

انتهای پیام/ منبع: میزان

موافقت ایران خودرو با افزایش 70 درصدی قیمت قطعات / وقت شکایت از رنو و پژو فرا رسیده

رئیس میشلن به جای کارلوس گون به رنو آمد

تخلف مالی دلیل بازداشت مرد ارزشمند صنعت خودرو/ کارلوس گون در ژاپن دستگیر شد

رنو همچنان در جست و جوی بازاری پرسود مثل ایران

فروش رنو به ایران در سپتامبر 2018 به صفر رسید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی