پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی از خودرو بهمن دیزل

رونمایی از 2 محصول بهمن دیزل

مراسم رونمايي از دو محصول جديد بهمن ديزل امروز با حضور معاونين وزارت صنعت، نمايندگان مجلس و مديران گروه خودروسازي بهمن برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در اين مراسم مرتضي شفيعي مديرعامل بهمن ديزل با اشاره به دشواري هاي موجود در شرايط تحريم اظهار کرد: خوشبختانه بعد از خصوصي سازي در گروه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

مراسم رونمايي از دو محصول جديد بهمن ديزل امروز با حضور معاونين وزارت صنعت، نمايندگان مجلس و مديران گروه خودروسازي بهمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در اين مراسم مرتضي شفيعي مديرعامل بهمن ديزل با اشاره به دشواري هاي موجود در شرايط تحريم اظهار کرد: خوشبختانه بعد از خصوصي سازي در گروه بهمن اصلاحات ساختاري بسياري در بدنه اين خودروساز صورت گرفت و نتيجه آن همگرايي و افزايش بهره وري در حوزه هاي مختلف است.

وي ادامه داد: بهمن ديزل ظرفیت تولید ٢٥ هزار دستگاه خودرو را در سال را دارد اما بازار داخلي ظرفیت ١٢ هزار تايي دارد و ما حتي مي توانيم به صادرات هم فكر كنيم. اما اين موضوع وابسته به مسائل غير تكنيكال است كه از دست خودروساز خارج است.

بهمن دیزل

گفتني است محصول جديد بهمن ديزل كه SHILLER نام دارد، در واقع در دو سگمنت ميني بوس و كاميونت ٥ و ٨ تن به بازار ارائه مي شود. اين پلتفرم جديد بهمن ديزل كه پاييه آن متعلق با كمپاني كامنز است، از موتور ٤ سيلندر توربو شارژ با قدرت ١٤١ اسب بخار در دور ٢٦٠٠ بهره مي برد.

اين موتور كه ٣٧٦٠ سي سي حجم دارد، مي تواند تا ٤٤٠ نيوتن متر گشتاور را در بازه ١٢٠٠ تا ٢٢٠٠ دور موتور توليد كند.

خودرو بهمن دیزل

گيربكس اين خودرو ٦ سرعته واليانگ است. اين خودرو مي تواند استانداردهاي يورو ٤ را پاس كند. ضمن اين كه در مهرماه وارد بازار خواهد شد.

کامیونت جدید بهمن دیزل پیش از عرضه به بازار در جاده های ایران تست شده است، محصول جدید بهمن دیزل در این تست ها، مسافت 150 هزار کیلومتری را با یک تن اضافه بار در دمای منفی 15 تا 55 درجه سانتی گراد را طی کرده است. 

كمالي مدير پروژه اين خودرو در بهمن ديزل گفت: مي توانيم نسبت به نياز مشتريان تغيبراتي را نيز در كابين و بخش هاي فني ايجاد كند. اين خودرو با ٥٥ درصد داخلي سازي راهي بازار مي شود.

محصولات جدید بهمن دیزل تا 50 هزار کیلومتر مشمول خدمات پس از فروش می شوند.

انتهای پیام/

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته

گروه بهمن در سکوی اول بازار خودروهای تجاری

اولین پروژه واقعی مسئولیت اجتماعی در صنعت خودرو

گزارش نمایشگاه شیراز (5) / گروه بهمن با B30 خوش درخشید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی