پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قائم مقام سایپا یدک

رفع مشکل کمبود قطعات یدکی در نمایندگی‌های سایپا

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک گفت: با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده، کسب و کار شبکه نمایندگی ها در حوزه بازرگانی قطعات به زودی متحول خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک منصوری قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک در جمع مدیران نمایندگی‌های استان زنجان، با اشاره به برخورداری گروه سایپا از شبکه بزرگ […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک گفت: با برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده، کسب و کار شبکه نمایندگی ها در حوزه بازرگانی قطعات به زودی متحول خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک منصوری قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک در جمع مدیران نمایندگی‌های استان زنجان، با اشاره به برخورداری گروه سایپا از شبکه بزرگ نمایندگی ها که یک مزیت رقابتی در خدمات پس از فروش به شمار می رود، تشریح کرد: جدا از بحث خدمات، شبکه نمایندگی ها از قابلیت های فراوانی برای گسترش سهم بازار قطعات یدکی برخوردارند.

وی در این راستا اشاره کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، مشکل کمبود قطعات یدکی در شبکه نمایندگی‌ها در آینده نزدیک رفع خواهد شد و خرید قطعات نیز بر مبنای نیاز مشتریان شبکه نمایندگی ها خواهد بود.

قائم مقام مدیر عامل سایپا تشریح کرد: به منظور حل مشکلات نمایندگی ها در زمینه تامین قطعه، در هر دفتر منطقه ای یک کارشناس بازرگانی مستقر خواهد شد تا نیاز نمایندگی ها به قطعات یدکی در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

این فعال صنعت خودرو بیان کرد: با استخراج ضریب مصرف قطعات و تدوین برنامه و اختصاص بودجه، مشکل تامین به موقع قطعات مرتفع خواهد شد که رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

وی توضیح داد: قطعات مورد تایید سایپا، با برند انحصاری در بازار توزیع خواهد شد و با توجه به شرایط، شاهد تثبیت قیمت ها در بازار خواهیم بود.

منصوری با اشاره به اهمیت بسته بندی مناسب قطعات در افزایش سهم بازار، تصریح کرد: در نیمه دوم سال بسته بندی قطعات سایپایدک با تغییر مواجه می شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا یدک گفت: همچنین در رویکردهای جدید حوزه بازرگانی، قیمت قطعات یدکی سایپا کاملا رقابتی خواهد شد ضمن اینکه کیفیت قطعات سایپا قابل مقایسه با قطعات متفرقه نیست و تمام استانداردهای خودروساز در قطعات یدکی سایپا لحاظ می شود.

وی افزود: حوزه بازرگانی به سمت تخصصی شدن پیش رفته است و ارتباط با نمایندگی ها در زمینه بازرگانی قطعات یدکی تقویت می شود.

منصوری با بیان اینکه ارتباط سایپایدک و نمایندگی ها مستمر و دوسویه است، ادامه داد: به منظور تقویت این رابطه صمیمانه، فضایی اختصاصی برای نماینده ها به منظور پیگیری امور بازرگانی قطعات یدکی در دفتر مرکزی ایجاد می شود.

پیش از سخنان منصوری، مدیران نمایندگی های مجاز سایپا در زنجان ضمن استقبال از برگزاری چنین نشست هایی، پیشنهادها و نظرات خود را در زمینه بازرگانی قطعات یدکی مطرح کردند و با پیگیری های قائم مقام مدیرعامل سایپایدک مشکلات مطرح شده رفع شد.

انتهای پیام/

نبود نظارت، عامل اصلی آشفتگی در بازار لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی هم سوار بالن افزایش قیمت شد

سایپا در آفریقای جنوبی

شرایط فروش فوری سایپا فضا را به سمت خرید خریداران واقعی سوق می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی