پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه دفاع مقدس سایپا (1)

تبدیل تحریم ها به فرصت توسط سایپا (گزارش نمایشگاه دفاع مقدس سایپا)

معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس گروه سايپا گفت: گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر توان داخلي و طراحي و ساخت قطعات خودرويي، تحريم‌ها را به يك فرصت تبديل كرده است. وی تاکید کرد، خودباوری و تکیه برتوان داخلی مهمترین عامل پیروزی است. به گزارش پالیگاه خبری […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۸

معاون هماهنگ‌كننده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس گروه سايپا گفت: گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر توان داخلي و طراحي و ساخت قطعات خودرويي، تحريم‌ها را به يك فرصت تبديل كرده است. وی تاکید کرد، خودباوری و تکیه برتوان داخلی مهمترین عامل پیروزی است.

به گزارش پالیگاه خبری رسمی جوان خودرو

در نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا كه به همت حوزه مقاومت بسيج ۵۰۷ امام حسن مجتبي(ع) گروه خودروسازي سايپا در شركت پارس‌خودرو برگزار شده، علاوه بر گرامي‌داشت ياد و خاطره حماسه هشت‌سال دفاع مقدس، دستاوردها و توانمندي‌هاي گروه سايپا در زمينه داخلي‌سازي قطعات خودرو به نمايش درآمده است.

معرفي پروژه‌هاي بهره‌وري اجراشده توسط بسيجيان فعال در گروه سايپا، پروژه‌هاي كاهش هزينه و بهبود به‌اجرا درآمده توسط واحدهاي بسيج، گزارش اقدامات صورت‌گرفته بسيج گروه خودروسازي سايپا در زمينه اجراي طرح‌هاي جهادي در كنار ماكت‌سازي عمليات‌هاي دفاع مقدس و ساير اقدامات فرهنگي از جمله فعاليت‌هاي اين نمايشگاه است.

در اين نمايشگاه كه با شعار پيشرفت و پيروزي در سايه مقاومت و ايستادگي برگزار مي‌شود، واحدهاي بسيج شركت‌هاي گروه خودروسازي سايپا در غرفه‌هاي جداگانه قابليت‌هاي خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار داده اند.

نمایشگاه دفاع مقدس سایپا (1)

سردار سرتیپ پاسدار احمد ذوالقدر در مراسم افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي سايپا در شرکت پارس‌خودرو در سخنانی گفت: تحريم‌ها براي گروه سايپا و ساير فعالان صنعت خودرو به يك فرصت تبديل شده است.

وي افزود: سايپا در اين نمايشگاه علاوه بر يادآوري حماسه هشت سال دفاع مقدس، دستاوردها و توليدات خود در زمينه داخلي‌سازي قطعات را به نمايش درآورده كه حائز توجه است و نشان مي‌دهد اين گروه توانسته از امكانات و دارايي‌هاي خود به‌خوبي بهره‌برداري كند.

وي ادامه داد: با توجه به قابليت‌هايي كه در صنعت خودرو و شركت‌هايي نظير سايپا وجود دارد، اگر اراده لازم براي استفاده از ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي جوانان به همين صورت وجود داشته باشد، اين صنعت مي‌تواند به جايگاه مدنظر در عرصه بين‌المللي دست يابد.

ذوالقدر گفت: امروز عرصه دفاع مقدس به حوزه اقتصادی منتقل شده و دشمن تلاش می‌کند با این حربه، در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه ثارالله سپاه افزود: خودباوری و تکیه بر توانایی‌های داخلی، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بود و امروز نیز همین باور عامل کنارزدن موانع خواهد شد.

وی تصریح کرد: جوانان و فعالان شاغل در شرکتهای توليدكننده نظير سايپا می‌توانند با استفاده از نیروی درونی و امکانات خود، هر محدودیت و مانعی را از سر راه بردارند.

سردار ذوالقدر گفت: امروز پیشرفته‌ترین و بهترین امکانات دفاعی در کشور با استفاده از همین خلاقیت‌ها و ابتکارات جوانان ایرانی طراحی و ساخته شده که می‌تواند الگو و سرمشق همه صنایع و حوزه‌های کاری قرار گیرد.

تحويل تمام خودروهاي معوق سال ۹۷ تا پايان ماه آینده

سایپا نسبت به پراید 5 میلیونی واکنش نشان داد

معرفی اعضای جدید هیات‌ مدیره سایپا

صنایع دفاعی کشور در دستیابی به دانش روز پیشرو است

پیام مهندس آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت روز خبرنگار

مجمع عمومی عادی سالیانه پارس خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی