پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مهندس ناصر آقامحمدی-پارس خودرو

تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودرو توسط سایپا / صنعت جبهه جنگ کشور است

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه خودرو‌سازی سایپا که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در پارس خودرو آغاز به کار کرده است، مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: شرکت پارس خودرو در کنار ساخت ادوات و تجهیزا جنگی برای جبه‌ها در دوران دفاع مقدس ۲۷ شهید […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۸

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه خودرو‌سازی سایپا که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در پارس خودرو آغاز به کار کرده است، مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل پارس خودرو ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: شرکت پارس خودرو در کنار ساخت ادوات و تجهیزا جنگی برای جبه‌ها در دوران دفاع مقدس ۲۷ شهید نیز تقدیم کشور کرده و در دفاع از حرم اهل بیت نیز نخستین شهید مدافع حرم صنعت خودروسازی کشور از همکاران این شرکت بوده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مهندس آقامحمدی گفت: درحال‌حاضر در جنگ نا برابر اقتصادی قرار داریم و جنگی است که هدف آن صنعت و جبهه آن در جاده مخصوص و شرکت‌های تولیدی است و ما باید به عنوان سربازان در عرصه تولید باتمام توان به قابله و ساماندهی این جنگ بشتابیم.

مدیرعامل پارس خودرو تصریح کرد: خوشبختانه صنعت خودرو کشور در امسال علی رغم تحریم‌ها توانسته از خود عملکرد بسیار خوبی نشان بدهد و گروه سایپا توانست با مدیریت مهندس سلیمانی با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده توسط دشمنان توانست از بحران خارج شودو به صورت میانگین ۲هزار دستگاه خودرو تولید می کند که این رکورد تولید جزء رکوردهای قابل تامل است.

وی افزود: همه تلاش کارکنان و فعالان شاغل در گروه سایپا استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بی‌اثرکردن تحریم‌ها و محدودیت‌ها است که تاکنون نیز موفق به این امر شده‌اند.

مديرعامل پارس خودرو ادامه داد: كاركنان گروه خودروسازي سايپا به‌عنوان سربازان عرصه توليد، با تمام توان به مقابله با جنگ اقتصادي رفته‌اند.

وي گفت: دشمن در جنگ نابرابر اقتصادي تلاش مي‌كند صنعت و اقتصاد كشور را هدف قرار دهد اما كاركنان صنعت خودرو به‌عنوان يكي از مهم‌ترين و اصلي‌ترين صنايع كشور، به ساماندهي فعاليت‌هاي خود براي بي‌اثر كردن تحريم‌ها و رونق‌بخشي به توليد داخلي ادامه خواهند داد.

در پایان مهمانان این مراسم به همراه مدیرعامل شرکت پارس خودرو و سردار ذوالقدر از نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه خودرو‌سازی سایپا بازدید کردند.

این نمایشگاه تا تاریخ هفتم مهرماه از ساعت ۱۰الی ۱۵ درمحل شرکت پارس خودرو واقع در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج میزبان عموم بازدیدکنندگان است.

تبدیل تحریم ها به فرصت توسط سایپا (گزارش نمایشگاه دفاع مقدس سایپا)

تولید بیش از 147 هزار خودرو توسط سایپا طی 5 ماه

رفع مشکل کمبود قطعات یدکی در نمایندگی‌های سایپا

شرایط فروش فوری سایپا فضا را به سمت خرید خریداران واقعی سوق می دهد

سایپا در آفریقای جنوبی

سایپا دست دلالان را در خرید خودرو کوتاه کرد

تحويل تمام خودروهاي معوق سال ۹۷ تا پايان ماه آینده

سایپا نسبت به پراید 5 میلیونی واکنش نشان داد

معرفی اعضای جدید هیات‌ مدیره سایپا

صنایع دفاعی کشور در دستیابی به دانش روز پیشرو است

پیام مهندس آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو به مناسبت روز خبرنگار

مجمع عمومی عادی سالیانه پارس خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی