پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوسازی ناوگان تاکسی-ایران خودرو

آغاز تخصیص وام 40 میلیونی به رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: روند تخصیص وام 40 میلیونی به رانندگان تاکسی آغاز شده و تحویل تاکسی ها نو از روز گذشته آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در ارتباط با نوسازی تاکسی‌های فرسوده و تمهیدات اتخاذشده در این زمینه بیان کرد: این موضوع خوشبختانه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: روند تخصیص وام 40 میلیونی به رانندگان تاکسی آغاز شده و تحویل تاکسی ها نو از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در ارتباط با نوسازی تاکسی‌های فرسوده و تمهیدات اتخاذشده در این زمینه بیان کرد: این موضوع خوشبختانه در حال حاضر از بن‌بست خارج شده و طی تفاهم نامه‌ای با شرکت ایران‌ خودرو جهت اجرای طرح ملی نوسازی تاکسی‌ها اقدامات مؤثری در حال انجام است.

وی در این راستا اشاره کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که وام 40 میلیون تومانی برای 10 هزار تاکسی اختصاص دهد تا نوسازی این ناوگان هر چه سریع‌تر انجام گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه وام‌های 40 میلیون تومانی از طریق صندوق کارآفرینی امید برای تاکسی‌ها تأمین می‌شود، ادامه داد:‌ تحویل تاکسی‌های نو از روز گذشته انجام شده هر چند تعداد اندک بود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت وام و تاکسی نو تشریح کرد: ثبت نام از قبل انجام شده است و رانندگان بسیاری در صف انتظار هستند که اکنون سازمان تاکسیرانی با اولویت، تاکسی‌های نو را دراختیار آنها قرار می‌دهد.

قنادان با اعلام اینکه از روز گذشته پیش‌ فاکتور برای خودروهای نو صادر و روند تحویل تاکسی‌ها آغاز شده است، تصریح کرد: مبلغ پیش‌ فاکتورها 8 میلیون تومان بوده و طی توافقات انجام گرفته با ایران‌خودرو، قیمت تاکسی 64 میلیون تومان می‌شود که از این میزان 40 میلیون تومان آن را شهرداری تأمین می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: تاکسی‌های نو در حال حاضر پژو 405 بوده و ما در تلاش هستیم که طی تعهدات و تو افقاتی با شرکت ایران‌خودرو این موضوع را مطرح کنیم که تحویل همه تاکسی‌های نو تا آخر سال انجام شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

محدودیت برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس وجود ندارد

نوسازی ناوگان تاکسیرانی، با چاشنی پرداخت وام 40 میلیونی

نوسازی ناوگان تاکسیرانی، با چاشنی پرداخت وام 40 میلیونی

پروانه هوشمند مانع سواستفاده از کارت سوخت تاکسیرانان می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی