پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

محدودیت برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس وجود ندارد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از نبود محدودیت برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در خصوص نحوه ثبت نام بانوان برای فعالیت در سرویس مدارس اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران هیچگونه محدودیتی برای حضور بانوان در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از نبود محدودیت برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در خصوص نحوه ثبت نام بانوان برای فعالیت در سرویس مدارس اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران هیچگونه محدودیتی برای حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس ندارد و از حضور آنان نیز استقبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 15 مهر ماه آخرین مهلت برای تایید مدارک داوطلبان فعالیت در سرویس مدارس است، اظهار کرد: از بانوانی که قصد حضور در ناوگان سرویس مدارس را دارند درخواست می‌کنم هر چه سریع‌ تر با مراجعه به دفاتر منطقه‌ای سازمان تاکسیرانی که آدرس آن در تارنمای این سازمان درج شده است نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

قنادان در خصوص چگونگی شرایط حضور بانوان در ناوگان سرویس مدارس تصریح کرد: در قانون جدید بانوانی که حداقل سن آن‌ها 23 سال است و مدت 2 سال از تاریخ صدور گواهینامه آن‌ها گذشته باشد می‌توانند در ناوگان سرویس مدارس در سال تحصیلی 98-99 فعالیت کنند.

این مقام مسئول اشاره کرد: پس از ثبت نام داوطلبان باید گواهی عدم سوء پیشینه، عدک اعتیاد و سلامت جسم و روان را ارائه کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت دستورالعمل تاکسی‌های اینترنتی به کجا رسید، گفت: هنوز تصمیم خاصی درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی گرفته نشده و منتظر تصویب دستورالعمل آن از سوی هیئت دولت هستیم.

انتهای پیام/

15 درصد از 320 هزار تاکسی موجود در کشور غیر فعال اند

افزایش 110 برابری قیمت خودرو عامل کند شدن روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی

لزوم تجدید نظر در نرخ کرایه تاکسی

نوسازی ناوگان تاکسیرانی، با چاشنی پرداخت وام 40 میلیونی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی