پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آب و هوای تهران

وضعیت هوای پایتخت سالم است

از ابتدای سال تاکنون، پایتخت 136 روز هوای سالم داشته است لازم به ذکر است در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تهران از 153 روز هوای سالم برخوردار بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هم اکنون شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۷۳ قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است این شاخص […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۳ مهر ۱۳۹۸

از ابتدای سال تاکنون، پایتخت 136 روز هوای سالم داشته است لازم به ذکر است در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تهران از 153 روز هوای سالم برخوردار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هم اکنون شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۷۳ قرار گرفته و هوای پایتخت سالم است این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین روی عدد ۱۰۴ قرار داشت و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود.

هوای تهران از ابتدای سال ۱۳۶ روز هوای پاک، ۲۵ روز هوای پاک، 26 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشت این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش پایتخت۱۵۳ روز هوای سالم،8 روز هوای پاک و ۲۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

طی 3 روز گذشته هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفته بود که مسئولان شهری اعلام کردند، این مشکل ناشی از ورود گرد و خاک به تهران و نه از آلایندگی خودروها بوده است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

ناپایداری های جوی کیفیت هوای تهران را در شرایط مطلوب حفظ می کند

بارش پراکنده در مناطق شمالی

بارش پراکنده و افزایش ابر در برخی مناطق کشور

پیش بینی بارش باران و برف در شمال شرق کشور / آسمان تهران کمی ابری است

افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی شهر تهران در سال 98

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی