پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکستون g4

شماره گذاری رکستون G4 آغاز شد/ امپراطور خودش را برای ورود به خیابان‌ها گرم می‌کند

روز چهارشنبه سوم مهز ماه ۹۸، سانگ یانگ رکستون G4 به عنوان شاسی بلند پرچمدار رامک خودرو که مدت  کوتاهی قبل از ممنوعیت کامل واردات خودرو به کشور عرضه شد، موفق به دریافت پلاک ملی شد. شاسی بلندی که اواخر سال ۹۶ رونمایی شد و ورودش به ایران با کش و قوس های واردات خودرو […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۵ مهر ۱۳۹۸

روز چهارشنبه سوم مهز ماه ۹۸، سانگ یانگ رکستون G4 به عنوان شاسی بلند پرچمدار رامک خودرو که مدت  کوتاهی قبل از ممنوعیت کامل واردات خودرو به کشور عرضه شد، موفق به دریافت پلاک ملی شد. شاسی بلندی که اواخر سال ۹۶ رونمایی شد و ورودش به ایران با کش و قوس های واردات خودرو در سال ۹۷ گره خورد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

این خودرو رکستون G4 ملقب به امپراطور کره‌ای است که به تازگی از سوی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران وارد بازار شده است. شاسی بلند غول پیکری که می تواند چالشی بزرگ برای رقبایش در این سگمنت به شمار رود.

ابتدا تصمیم داشتیم که رکستون G4 را با سورنتو، ایکس-تریل، سانتافه و رنو کولئوس که تقریبا در یک رنج قیمت هستند مقایسه کنیم. اما واقعیت اینجاست که رکستون با این شاسی بلندها در یک کفه ترازو قرار نمی گیرد و به قول معروف زورش به آن ها می چربد.

رکستون g4

خودروهای ذکر شده در دسته شاسی بلندهای متوسط جای می گیرند. این در حالی است که امپراطور کره ای یا همان رکستون خودمان در سگمنت شاسی بلندهای Full size قرار می‌گیرد. کلاسی که رقبایی از جمله میتسوبیشی پاجرو، تویوتا پرادو، تویوتا لندکروزر و نیسان پاترول در آن سینه سپر کرده اند.

رکستون g4

افتخارات رکستون G4

نیم نگاهی به جوایز رکستون G4 در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد که این خودرو عناوینی از جمله “برنده جایزه برترین خودروی چهار چرخ محرک”، “مقام اول آفرود سال” و ” کاندیدای خودروی برتر سال دنیا” را در کارنامه خود دارد.

در جایزه  Grand Prize، که با توجه به قابلیت‌هایی مانند استفاده، کارایی، عملکرد، ایمنی، ارگونومیک و قیمت اعطا می‌شود، رکستون توانسته به عنوان گل سر سبد شاسی بلند‌های کره جنوبی از برندگان این جایزه ارزشمند باشد.

رکستون g4

مشخصات فنی رکستون G4

این شاسی بلند فول سایز مجهز به پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی چهار سیلندر توربو شارژ شده که می تواند  222 اسب بخار قدرت تولید. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک ساخت ایسین ژاپن به چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی